مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

عنوان طرح: گزارش امکان سنجی و ارزیابی  اقتصادی احداث مجتمع چند منظوره اقامتی ، تفریحی

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات: علی خویه

  • amirhosein hana

برنامه راهبردی و عملیاتی شرکت جهان فکر افزار ( www.khooyeh.com)

amirhosein hana | جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۵ ب.ظ


برنامه راهبردی و عملیاتی شرکت جهان فکر افزار ( www.khooyeh.com)

  • amirhosein hana

پیاده سازی مهندسی فروش در صنعت ساختمان

amirhosein hana | جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ب.ظ

پیاده سازی مهندسی فروش در صنعت ساختمان


لزوم پیاده سازی مهندسی فروش در صنعت ساختمان

یکی از بزرگترین و جذابترین بازارهای حال حاضر دنیا، صنعت ساختمان است. این صنعت نیز با نوآوری ها و پیشرفت های روزافزون، در حال حاضر بازاری به شدت رقابتی ، پیچیده و چند بُعدی را تشکیل داده است که فعالیت در آن نیازمند داشتن یک تیم متخصص و حرفه ایست که بتواند کلیه فرآیند را به صورت یکپارچه و آگاهانه پیش ببرد. به همین دلیل بحث مهندسی فروش در این صنعت با هدف یکپارچه کردن ابعاد مختلف تخصصی مانند فنی مهندسی، بازاریابی، مالی و فروش وارد شده است.

عوامل موثر بر سود در صنعت ساختمان

آسیب شناسی صنعت ساختمان در ایران



  • amirhosein hana

پرسشنامه متقاضیان هنگام انتخاب واحد

amirhosein hana | جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ
800x600

پرسشنامه متقاضیان هنگام انتخاب واحد

  • amirhosein hana
ویژگی های فروشندگان و بازاریابان حرفه ای و علمی املاک و مستغلات

http://www.crowdclan.com/wp-content/uploads/2013/10/kkl.jpg

  • amirhosein hana

برخی از ضرایب مورد نظر در کارشناسی ملک

amirhosein hana | جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۶ ب.ظ

برخی از ضرایب مورد نظر در کارشناسی  ملک


  • amirhosein hana
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش،

روش های حرفه ای بازاریابی املاک

هنگامی که تصمیم به فروش ملک با ارزش خود می گیرید، بازاریابی با روش صحیح و ارایه اطلاعات بیشتر، می تواند شانس فروش آن را را در زمان کوتاهتر، افزایش دهد. بدیهی است که عکس و فیلم و بهتر کردن چیدمان لوازم در داخل منزل به این امر کمک به سزایی می کند، اما از همه اینها بهتر، بخصوص برای جلب نظر سرمایه گذاران خارجی که همواره به دنبال موارد با ارزش در بازار املاک کانادا هستند، ارایه نقشه ملک است که در سرعت بخشیدن به فروش کمک فراوانی خواهد کرد.


For Real Estate Professionals... Want more WARM leads?  Actionble, identified, tracked?  ...  COREFACT!


  • amirhosein hana

کارگزار و مشاور فروش وبازاریابی

amirhosein hana | شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۴ ب.ظ



بسمه تعالی
مدیریت محترم اجرایی پروژه پاتریس
با سلام
احتراما به استحضار می رساند با توجه به مواردی که درادامه می آید نسبت به انتخاب یک برند به خصوص درمورد پروژه مذکور اقدامات لازم صورت گیرد.
در فرایند اثرگذاری برند بر ذهن مصرف‌کننده، تبلیغات از برآیند تاثیر بر مؤلفه‌های زیر و اثر تعاملی که بین این دو مؤلفه ایجاد می‌شود، احتمال انتخاب یک نام تجاری یا گزینه‌هایی را که به ذهن وی خطور کرده‌، افزایش می‌دهد: ۱. ترتیب برانگیخته شدن گزینه‌ها یا نامهای تجاری. ۲. درجه‌بندی هر کدام از گزینه‌ها یا نامهای تجاری بر اساس دو بعد مذکور. در همین جاست که مصرف کننده تحت تأثیر تبلیغات، ممکن است در هر کدام از مراحل ۱ و ۲ فوق، احتمال انتخاب بیشتری را برای نام تجاری خاصی قائل شود. در مورد ارتباط مرحله۱ با نام تجاری ماتریس برای یک ساختمان اداری و تجاری به سرعت در ذهن مصرف کننده فرش ماتریس که پیش از این یک برند تجاری در ذهن مخاطبان شکل گرفته، پیش فرض ذهن آنها قرار می گیرد بنابر این بهتر است در صورت امکان نسبت به انتخاب یک برند مناسب ساختمان اداری و تجاری اقدام نمود. در مرحله۲ برای اینکه بتوان احتمال انتخاب یک نام تجاری را توسط مصرف‌کننده افزایش داد، لازم است با تحقیق بازار صفاتی را که ممکن است به درجه‌بندی یک برند بر اساس دو بعد ارزیابی منطقی و احساسی منجر شود، شناسایی کنیم. وقتی مردم یک نام تجاری را انتخاب می‌کنند، فقط به یک ویژگی آن توجه نمی‌کنند بلکه خصیصه‌های چند‌گانه‌ای را وابسته به نوع محصول و میزان درگیری ذهنی خود در نظر می‌گیرند و با توجه به آنها تصمیم به انتخاب می‌گیرند. به‌علاوه، آنها نمی‌توانند فوراً تمامی آن صفات را در ذهن بیاورند و آنها را ارزیابی کنند بلکه فقط تعدادی از ویژگی‌های اصلی و قابل دسترس آن را در نظر می‌آورند و به ترتیب قرار گرفتن گزینه‌ها ‌نامهای تجاری  آنها را با توجه به بعضی از ویژگی‌های اصلی ارزیابی می‌کنند. ترتیب قرار گرفتن گزینه‌ها نامهای تجاری، همان ترتیبی است که در ذهن تولید می‌شود واین ترتیب می‌تواند در تصمیم نهایی و حتی در خرید و رفتار مصرف کنندگان تاثیر بگذارد.
 گاروین GARVIN نشان داده ‌است که در مورد محصول ابعاد زیر در ذهن مصرف‌کننده از اهمیت بیشتری برخوردارند: ▪عملکرد : مثل ساختان اداری تجاری محل رفت آمد کارکنان و مشتریان ▪ ویژگیها : مثل اینکه ساختان اداری دارای دفتر آسانسور و منشی باشد و یا اینکه خودرو دارای ضبط استریو باشد یا صندلی راحتی داشته باشد؛ ▪ قابلیت اعتماد:  دارای نگهبان و اطفا حریق بودن ▪ تطابق با ویژگی‌های ادعا شده… ▪ با دوام بودن؛ ▪ زیبایی؛ ▪ معروفیت. ● ویژگی‌هایی که از نظر مصرف‌کنندگان در مورد خدمات مهم هستند عبارتند از: ▪ ویژگیهای قابل لمس: مثل امکانات فیزیکی، ابزارها و ظاهر کارکنانی که خدمت را ارائه می‌کنند؛ ▪ قابلیت اعتماد؛ ▪ مسئولیت پذیری؛ ▪ اطمینان بخشیدن به مشتری؛ ▪ داشتن درک متقابل واحترام به مشتری. یک ساختمان اداری و تجاری در واقع هم محصول است و هم خدمات و دارای دو بعد خدماتی محصولی می باشد. حال اگر بخواهیم ارزیابی کنیم که در چه صورت مصرف‌کنندگان یک نام تجاری را انتخاب می‌کنند، پاسخ این است که آنان معمولاً با توجه به دو بعد اساسی تصمیم می‌گیرند که این دو بعد شامل مواردی که در بالا ذکر شد، نیز می‌شوند. ▪ ارزیابی منطقی: در برگیرنده تمامی مواردی است که مشتری انتظار"کارکرد" مطلوبی از محصول مانند یک ساختمان اداری  تجاری، دارد . مواردی مثل عملکرد یک ساختمان اداری و تجاری  یا عملکرد سرعت بالای خودرو، قابلیت اعتماد همیشه به خوبی کار کند. در حقیقت این ارزیابی در ارتباط با مباحث تصمیم‌گیری عقلایی است.   ▪ ارزیابی احساسی: در برگیرنده تمامی مواردی است که مصرف کننده بنابر ارزیابی احساسی خود یک نام تجاری را انتخاب می‌کند و ممکن است با معیارهای عقلایی چندان سازگار نباشد. به خوبی پیداست که هرکدام از این ابعاد، بنابر تعریف، از هم مستقل هستند و مصرف‌کننده به ندرت ممکن است فقط یکی ازاین ابعاد را به کار بگیرد. درواقع مصرف‌کننده هر نام تجاری را که جزء فهرست انتخاب خود قرار داده براساس هر کدام از این ابعاد درجه بندی می کند به عبارت ساده‌تر با انجام تحقیقات میدانی در بازار، پرسشنامه‌ای تهیه کرده، از مصرف‌کنندگان می‌خواهیم صفاتی را که در ارتباط با بعد کارکردی یک محصول مانند ساختمان تجاری و اداری خاص مورد توجه قرار می‌دهند، بیان و سپس نام تجاری را براساس هرکدام از این صفات درجه‌بندی کنند
نام یک ساختمان می تواند براحتی در فروش و خدمات تاثیر بسزایی داشته باشد در واقع یک بسته بندی و سرقفلی یک محصول است یک ساختمان اداری و تجاری باید هم از جنبه عقلایی و هم از جنبه احساسی دارای برانگیختگی و برجستگی لازم برای پیشبرد خود داشته باشد برای نمونه دو ساختمان اداری و تجاری زیتون و نرگس در یک چهار راه پلیس مشهد هر دو به یک سبک و مانند هم ساخته شده اند اما قیمت ها نوع سرویس و خدمات آنها کاملا با یکدیگر متفاوت است و برند زیتون توانسته است از برجستگی خاصی برخوردار شود چون زیتون یک نام تجاری و رنگ صنعتی است ولی نرگس بیشتر مناسب یک مرکز خرید که بیشتر ملزومات بانوان را بفروش می رساند مناسب می باشد.
 با تشکر
علی خویه
کارگزار، مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

09122991608

  • amirhosein hana

فاز تحلیل فیزیکی بازار

amirhosein hana | شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۹ ب.ظ
800x600

بسمه تعالی

مدیریت محترم شرکت  آفتاب

با سلام

احتراما پیرو درخواست جنابعالی جهت مطالعات بازار پروژه کیانپارس بررسی های صورت گرفته به شکل  زیر خدمت حضرتعالی ارایه می گردد.

مراحل کار

جزئیات

امکانات و تجهیزات

زمان

هزینه ( ریال)

فاز تحلیل فیزیکی بازار

بررسی نمونه های اجرایی در نزدیکی پروژه، ...

5 نیروی انسانی

کامپیوتر و وسایل اپراتوری

 فضای مناسب

وسیله نقلیه 3 دستگاه

دوربین و ...

دو هفته

از 3 مهر تا 17 مهر

35000000

فاز تحلیل رفتار مصرف کنندگان

رفتار سنجی بازارهدف تحلیل نگرش ها بینشها و رفتارها...

7 نیروی انسانی

کامپیوتر ووسایل اداری و اپراتوری

 فضای مناسب

وسیله نقلیه 2 دستگاه

دو هفته

از 10 مهر تا 24 مهر

42000000

فاز تحلیل آمیخته بازاریابی و آمیخته محصول

تحلیل قیمت ها، سازه و ساختارها، ارگونومی بازار،

خصوصیات محصول،ترویج و تبلیغات....

5 نیروی انسانی

کامپیوتر

 فضای مناسب

اتاق جلسات

وسیله نقلیه 3 دستگاه

دوربین

19 مهر تا مدت نامحدود به طور مداوم همراه با پروژه

فاز کوتاه مدت 45000000

فاز تحلیل فروش

تحلیل مهندسی فروش تکنیک های بازاریابی  و فروش بازارسازی

دپارتمان فروش ...

6 نیروی انسانی

کامپیوتر

 فضای مناسب  آموزشی

فضای مناسب مذاکره با مشتری

اتاق جلسات

اتاق پرزنت

نمونه وسمپل

تبلیغات

 

 

از 13مهر تا 27 مهر

استقرار تیم فروش به طور نامحدود

فاز تحلیل اولیه فروش 35000000

بستگی به حجم کار و استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش می باشد

مجموع

 

 

از 3 مهر تا 27 مهر

157000000

نکات قابل ملاحظه:

 تحقیقات بر اساس درخواست آن سازمان محترم بر  پروژه تجاری متمرکز می باشد.

 

با تشکر و سپاس

خویه

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

  • amirhosein hana

روش بازاریابی : فروش و بازاریابی مویرگی در املاک و مستغلات

amirhosein hana | شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ب.ظ
800x600

بسمه تعالی

موضوع: اجرای تکنیک های بازاریابی و فروش علمی در شرکت

تهیه و تنظیم: علی خویه و همکاران

روش بازاریابی : فروش و بازاریابی مویرگی در املاک و مستغلات

طرح 1 : فروش و بازاریابی واحد های اداری کل شرکت سرمایه گذاری

مدت زمان: 2 ماه از 10 مهر تا 10 آذر

هدف: فروش 450 متر واحد اداری

فازهای اجرایی این طرح به شرح جدول زیر می باشد

فرایند کار

شیوه اجرا

مجری

پیگیری

زمان

سوات swot

بررسی تعداد متراژ و خصوصیات کلی واحد های اداری کل شرکت

واحد تحقیقات بازار

 

یک هفته از 10 مهر تا 17 مهر

Segmentation

بدست آوردن بانک اطلاعات پزشکان دارای چند شعبه

واحد بازاریابی و فروش به همراه بانک های خارج از شرکت

 

18 مهر تا 25 مهر

targeting

دسته بندی پزشکان به سه دسته طلایی نقره ای و برنزی

واحد تحقیقات بازار به همراه بازاریابی و فروش

 

25 تا 28 مهر

positioning

ارسال پرسشنامه و انجام امور تحقیقاتی بر بانک های اطلاعاتی پزشکان تهران که علاقمند به داشتن مطب و دفتر در محل های مختلف شهرهای مختلف هستند

واحد تحقیقات بازار

 

28 مهر تا 7 آبان

Indirect  marketing

ارسال یک بسته اطلاعاتی همراه با نامه بازاریابی و ادوات بازاریابی به آنها و پیگیری دریافت آنها

واحد فروش و بازاریابی

 

7 آبان تا 15 آبان

Direct marketing

ایجاد جلسات حضوری در محل آنها یا در دفتر هماهنگی های برای بازدید و ....

واحد فروش و بازاریابی

 

15 آبان تا 30 آبان

excute

جدا کردن مشتریان به سه دسته طلایی نقره ای و برنزی برای پیگیری  و درج در بانک های اطلاعاتی

واحد فروش و بازاریابی

 

30 آبان تا 4 آذر

assesment

ارزیابی هر مشتری و کل پروژه برای مراحل آتی

واحد بازاریابی و تحقیقات بازار

 

4 آذر تا 10 آذر

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
  • amirhosein hana