مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

amirhosein hana | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۲ ق.ظ
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
بخش اول : مقدمه ای بر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات رئوس مطالب بخش >      5 وظیفه مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات 1.   پدید آوردن چشم انداز و رسالت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات 2.   تعیین اهداف 3.   ایجاد استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات 4.   اجرای استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات 5.   ارزیابی عملکرد و به اجرا درآوردن اعمال انطباقی اصلاحی ( تعدیل کننده ) >      مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  یک فرآیند مستمر است >      چه کسی کارها و وظایف استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  را به مرحله اجرا درمی آورد ؟ >      مزایای مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات   >      واژگان ضروری استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  چیست ؟ مفاهیم و تعاریف >      استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  شامل اقدامات رقابتی و رویکردهای تجاری به منظور عملکرد موفقیت آمیز است . >      طرح بازی مدیریت برای ادارة کسب  کار ، تحکیم موقعیت رقابتی شرکت رضایت مشتری رسیدن به اهداف اجرایی و عملکردی تفکر استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات   سه پرسش مهم استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات   1-  به کجا می خواهیم برویم ( هدفمان چیست ؟ ) 2-  مدیریت خواهان رسیدن به چه موقعیت است ؟ چه نتایج مالی مدنظرمان می باشد ؟ خواهان رسیدن به چه نتایج استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات ی هستیم ؟ 3-  چگونه به این اهداف برسیم ؟     پنج وظیفه مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات                         5 وظیفه مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات   1-  تعریف کسب و کار ، بیان هدف و رسالت و پدید آوردن چشم انداز استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  . 2-  تعیین اهداف قابل رویت و قابل اندازه گیری . 3-  ایجاد استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  برای رسیدن به اهداف . 4-  اجرا و عملی ساختن استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  . 5-  ارزیابی عملکرد ، بررسی تحولات جدید و ایجاد تغییراتی به منظور اصلاح . پدید آوردن چشم انداز رسالت >      اولین وظیفه مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  با تفکر استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  در خصوص ساختار آتی شرکت و پدید آوردن چشم اندازی برای آینده شرکت در 5 تا 10 سال آینده ، آغاز می شود. >      این وظیفه عبارت است از : -   بوجود آوردن هدف برای فعالیت های شرکت . -   فراهم نمودن مسیر بلند مدت . -   ایجاد هویت برای شرکت . -  تصمیم گیری دربارة انچه که هستیم، آنچه که انجام می دهیم و آنچه که قراراست انجام دهیم (هدف). پدید آوردن چشم انداز و رسالت ( هدف ) >                  رسالت و هدف شرکت منعکس کنندة دیدگاه شرکت در خصوص آنچه که شرکت خواهان انجام آن است ، می باشد و چشم انداز روشنی در مورد آنچه که شرکت سعی دارد برای مشتریانش انجام دهد ، ارائه می کند . بیانگر قصد شرکت برای رسیدن به یک موقعیت خاص .  پرسش هایی که به پدید آمدن چشم اندازهای استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  کمک می کند 1)  در حال حاضر در چه موقعیت تجاری قرار داریم ؟ 2)  می خواهیم در چه موقعیتی قرار گیریم ؟ 3)  مشتریان ما در آینده از ما چه انتظاری خواهند داشت ؟ صاحبان سهام از ما چه توقعاتی دارند؟ 4)  رقبا ، عرضه کنندگان و شرکای آتی ما چه کسانی خواهند بود ؟ 5)  گستره و قلمرو رقابت ما باید چه چیزهایی را در بربگیرد ؟ 6)  تکنولوژی چه تأثیری بر صنایع ما خواهد داشت ؟ 7)  امکان وجود چه سناریویوهای محیطی وجود دارد ؟ چرا یک چشم انداز مشترک حائز اهمیت است چشم انداز استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  مشترک همانند آهن ربایی است که تمام براده های آهن را به خود جذب می کند. هنگامی که تمام کارمندان نسبت به هدف و خط سیر بلند مدت شرکت متعهد باشند ، امکان وجود انتخابهای مناسب و مطلوب در خصوص تصمیمات تجاری بسیار زیاد است . افراد و گروهها از هدف چشم انداز استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  مشترک آگاهی دارند . در اجرای استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  بهبودی حاصل می شود . مثالها : گزاره های مربوط به رسالت / چشم انداز کسب و کار ما اجارة ماشین است . هدف و رسالت ما رضایت کامل مشتری است . هدف اصلی کسب موقعیت جهانی در بازار ادویه است . مثالها : گزاره های مربوط به رسالت / چشم انداز فروش اتومبیل های تولید شده در آمریکا که از نظر کیفیت ، هزینه و رضایت مشتریان بهترین هستند ، و انتقال دانش ، تکنولوژی و تجربه به کشور کسب ر تبه بهترین در حوزه مواد شیمیایی و وسایل تصویر برداری الکترونیکی       مثالها : گزاره های مربوط به رسالت / چشم انداز رسالت ما کار برای موفقیت افرادی است که در خدمت آنها هستیم . این خدمت از طریق تأمین نیازهای مشتریان در زمینة انرژی برق ، اطلاعات مربوط به انرژی و انتخاب انرژی مناسب صورت می گیرد . هدف و رسالت ما بهبود کیفیت زندگی انسانها ، افزایش اعتماد به نفس و توجه دیگران و کمک به مردم در جهت اجتناب ، آمادگی و مقابله با پیشامدهای غیرمنتظره می باشد . مثالها : گزاره های مربوط به رسالت / چشم انداز ایجاد یک شبکة بی سیم پرقدرت که توسط آن مردم بتوانند به راحتی با هم ارتباط برقرار نمایند . رسالت ما این است که به عنوان بهترین رستوران زنجیره ای خدمات سریع مطرح شویم . ما برای تک تک مشتریان لذیذترین ، سالمترین و مقرون به صرفه ترین غذاهای دریایی و مرغ و ماهی را بطور سریع فراهم خواهیم نمود . نمونه ای از گزاره های مربوط به هدف و رسالت آسانسور اوتیس فراهم آوردن وسیله ای که توسط آن مردم بتوانند در مسیرهای کوتاه بالا و پایین و به اطراف حرکت کنند . هدف کسب رتبة نخست می باشد . نمونه ای از گزاره های مربوط به هدف و رسالت هتل Courtyard by Marriot   فراهم آوردن مکانی برای مسافرانی که به کیفیت می اندیشند و در عین حال اقتصادی فکر می کنند.    امکان اسکان با قیمت مناسب و تجهیزات درجه یک   اتاق های هتل تمیز ،  راحت زیبا و با تجهیزات مناسب باشد .   پرسنل هتل ، افرادی کارآ ، دقیق و دلسوز باشد   پرسنل هتل ، افرادی کارآ ، دقیق و دلسوز باشند و رفتاری دوستانه داشته باشند . نمونه ای از گزاره های مربوط به هدف و رسالت مک دونالد تهیه غذای آماده با کیفیت بسیار بالا در سطح جهان که در عین حال خوشمزه و با قیمت مناسب نیز باشد . غذاها در محیطی با انسجام و دکوراسیون معمولی و فضایی دوستانه ارائه شود . نمونه ای از گزاره های مربوط به هدف و رسالت وال - مارت فراهم ساختن و تأمین نیازهای خانواده ها به طوری که همواره از ما به خوبی یاد کنند .   چرا به خود زحمت دهیم که چه کسی ، چه کسی . چه چیزی و به کجا را تعریف وتعیین کنیم ؟ >  تعیین موارد فوق مانع افتادن در دام . >  سعی در حرکت در جهات مختلف می شود . >  سردرگم شدن و ندانستن مسیر حرکت شرکت می شود . >  لازم به ذکر است که اقدامات مؤثر نمی توانند در هر مسیری موفق عمل کنند . >  مدیران برای اینکه بتوانند به نحو موفقیت آمیزی آینده شرکت را معین و مشخص کنند باید بدانند که شرکت اکنون در کجا قرار دارد . >  در مورد مسیر آتی شرکت آگاهی داشته باشند . >  زمان مقتضی برای حرکت به سوی مسیر جدید را بشناسند . تعیین اهداف دومین وظیفه مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات     قصد ما از تعیین اهداف عبارت است از : -  تبدیل رسالت به اهداف عملکردی . -  ایجاد معیارهایی برای پی گیری عملکرد . -  تعیین اهداف عملکردی که نیازمند گسترش باشد ، شرکت را وادار به خلاق بودن ، هدفمند بودن و متمرکز بودن می کند .     هنگام تعیین اهداف چالش برانگیز اما دست یافتنی باید مراقب : -  خودبینی -   بی هدفی -   سردرگمی داخلی و عملکرد وضع موجود  . به دو نوع هدف نیاز داریم اهداف مالی نتایجی که با بهبود عملکرد مالی شرکت در ارتباط هستند اهداف استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات نتایجی که به رقابت پذیری بیشتر و موقعیت مستحکم تر و بلند مدت بازار خواهند انجامید .      مثالهایی در خصوص نوع هدف اهداف مالی افزایش رشد درآمد ( سود ) از 10 درصد به 15 % در سال افزایش سود سرمایه گذاری در سهام از 15 % به 20 % حصول و تداوم رده بندی اوراق قرضه AA اهداف استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات افزایش سهم بازار شرکت از 18 درصد به 22 % پیشی گرفتن از رقبا به لحاظ کیفیت و خدمت به مشتری کاهش هزینه های کلی به نسبت رقبا کسب مقام اول در تولید کالاهای جدید کسب مقام اول در تولید کالاهای جدید کسب برتری تکنولوژیکی مثال : اهداف شرکت  McCormick Company >     افزایش سود هر یک از گروههای عملیاتی موجود >     خلاص شدن از دست بخش هایی که قادر به تولید سود کافی نیستند و یا با استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  تجاری ما هماهنگ نیستند . >     کسب سود 20 درصدی برای هر سهام >     رسیدن به نرخ رشد فروش خالص 10 درصدص در هر سال >     ثابت نگه داشتن نسبت قرض کلی به سرمایه کلی در حدود 40 % یا کمتر >     پرداخت 25 درصد تا 35 درصد از درآمد خالص بصورت سود سهام مثال : اهداف شرکت اهداف شرکت Nike >     حفظ و بهبود موقعیت نایکی به عنوان مارک درجه یک کالاهای ورزشی در آمریکا >     ایجاد شتاب در بازار در حال رشد سلامت و تناسب اندام >     افزایش تلاش شرکت در جهت تولید کالاهایی که زنان به آن نیاز دارند و خواهان آن هستند . >     انجام تحقیقات بازار برای کالاهایی که صرفاً برای تأمین نیازهای افراد بزرگسال آمریکایی                طراحی شده است . >     هدایت و ادارة تجارت بین المللی شرکت به نسبت رشد و توسعه آن >     تداوم انگیزه و حرکت برای سود ناویژه ( تفاوت نرخ ) بیشتر از طریق مدیریت موجودی کالا و کالاهای کمتر و بهتر . مثال : اهداف استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  و مالی شرکت ایجاد بزرگترین شرکت خدمات مالی در آمریکا کسب رضایت مشتریان از طریق ساخت ماشین ها و کامیونهای باکیفیت تولید کالاهای جدید ، کاهش زمان لازم برای عرضة اتومبیل های جدید به بازار ، بهبود کارآیی ماشین آلات فرآیندها و ایجاد گروه کاری با همکاری کارمندان ، اتحادیه ها ، واسطه ها و مسئولان تدارکات مثال : اهداف استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  و مالی شرکت ایجاد سرمایه گذاری ایمن و مطمئن با سود بالا برای صاحبان سهام به عنوان کم هزینه ترین تولید کننده آلومینیوم به شهرت رسیدن و افزایش سود متوسط دارایی خالص ( سرمایه ) شاخص سهام صنعتی استاندارد و ضعیف مثال : اهداف استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  و مالی شرکت بصورت رقابتی ترین شرکت در جهان درآمدن : از طریق کسب مقام اول یا دوم در سهم بازار برای هر کسب و کار و تجارتی که شرکت به آن اشتغال دارد . ارائه بهترین چکیده واژگان مهم اهداف بلند مدت دستاوردهایی که باید ظرف 3 تا 5 سال آینده به آن دست یافت اهداف کوتاه مدت اهداف عملکردی کوتاه مدت : این اهداف . سرعت و شتاب لازم برای رسیدن به اهداف بلند مدت را           تعیین می کنند . چکیدة اصطلاحات مهم استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات طرح عملی مدیریتی برای حصول اهداف سازمانی ، استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  در الگوی اقدامات و رویکردهای       طراحی شده توسط مدیر به منظور رسیدن به عملکرد مطلوب متجلی می شود . استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  به نحوة پی گیری رسالت سازمان و رسیدن به اهداف مورد نظر اطلاق می شود . طرح استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات بیانیه ای است که خطوط اصلی رسالت سازمان و مسیر آتی ، اهداف عملکردی کوتاه مدت و بلند مدت و استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  را با توجه به موقعیت داخلی و خارجی سازمان ترسیم می کند .   چکیدة اصطلاحات مهم تدوین استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات به کل مدیریت تعیین سمت و سو اطلاق می شود – مفهومی ساختن رسالت سازمان ، تعیین اهداف خاص عملکردی و پدید آوردن استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  . محصول نهایی تدوین استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  ، طرح استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  است . اجرای استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات شامل طیف کاملی از فعالیت های مدیریتی مربوط به قرار دادن استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  منتخب در مکان مناسب ، نظارت بر فعالیت آن و رسیدن به نتایج مورد نظر . ساختن استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات   سومین وظیفة مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات ساختن استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  با نحوة رسیدن به اهداف مطلوب استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  و مالی ، پشت سرگذاشتن رقبا و کسب امتیاز رقابتی ، واکنش در برابر صنعت در حال تغییر و شرایط رقابتی و دفاع در برابر خطراتی که سلامت شرکت را تهدید می کند و نیز رشد تجارت و کسب و کار سروکار دارد . «استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  بصورت طراحی شده و واکنش پذیر در برابر شرایط در حال تغییر     ا ستراتژی واقعی       ساختن استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات   اهداف = نتایج مورد نظر و پیامدها استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  = نحوه رسیدن به نتایج استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  واقعی یک شرکت ، ترکیبی از استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  برنامه ریزی شده – اعمال هدفمند و سنجیده و استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  برنامه ریزی نشده – واکنش های مورد نیاز در قبال تحولات پیش بینی نشده و فشارهای جدید رقابتی می باشد .   درک استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  شرکت – بدنبال چه باشیم                               استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  شرکت چه چیزهایی را دربرمی گیرد ؟ >      نحوه راضی نگه داشتن مشتریان . >      نحوه رشد بازار و کسب و کار . >      نحوه واکنش نسبت به صنایع در حال تغییر و شرایط بازار . >      نحوه سرماه گذاری در موقعیت های جدید . >      نحوه اداره هر یک از بخش های عملکردی کسب و کار . >      نحوة رسیدن به اهداف استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  و مالی . مثالی دربارة استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  : مک دونالد اهداف استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  و مالی : >     رشد مستمر . >     حمایت بی نظیر و استثنایی از مشتریان . >     حفظ کیفیت و کارآیی . >     ارائه بالاترین ارزش . >     بازاریابی برای محصولات مک دونالد در سطح جهان . اجزای اصلی استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  مک دونالد >      افزایش 900-700 رستوران در سال >      استفاده از منوی جدید ، غذاهای مخصوص کم هزینه، غذاهای با ارزش بالا برای افزایش مراجعه مشتریان >      سختگیری در اعطای جواز کسب >      انتخاب مکانهایی که برای مشتران راحت و مناسب باشد >      تمرکز و توجه به خط تولید محدود و کیفیت با ثبات و منسجم >      توجه کافی به کارآیی فروشگاهها >      تبلیغات گسترده و استفاده از پیشوند Mc >      استخدام پرسنل مودب ، پرداخت دستمزد عادلانه ، فراهم آوردن موقعیتی برای آموزش و کارآموزی مناسب ساختن استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  تمرینی برای کارآفرینی محسوب می شود >      ساختن استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  یک عمل کارآفرینانه >      خطر جویانه و ماجراجویانه است >      ساختن استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  مستلزم نوآوری و داشتن خلاقیت در کسب و کار و نیز تیزبینی و هوشیاری در شناسایی موقعیت های بازار و انتخاب یک گزینه در میان گزینه های مختلف است . >      چالش ساخت استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  در جدید بودن ، به هنگام بودن . واکنش نشان دادن نسبت به شرایط متغیر و فرصت طلبانه بودن آن خلاصه  می شود . ویژگیهای مدیران کارآفرین >      پی گیری جسورانه موقعیت های جدید استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  . >      تأکید بر لزوم ایجاد نوآوری در رقابتها . >      پیشگام بودن در جهت بهبود عملکرد شرکت . >      علاقه به پیشرو بودن و خطر کردن . >      واکنش سریع و فرصت طلبانه نسبت به تحولات جدید . >      تدوین و طراحی استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  های راهگشا و نوآورانه .       چرا مدیریت بهینة استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  از اهمیت برخوردار است ؟ به دلایل زیر : >      اجرای قدرتمند یک استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  قدرتمند یک دستورالعمل تایید شده برای رسیدن به موفقیت می باشد . >      ایجاد و اجرای استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  ، هسته و  مرکز اصلی وظایف مدیر می باشد . >      یک شرکت برای اینکه بتواند به عنوان شرکتی با مدیریت صحیح شناخته شود باید : >      دارای یک استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  جالب و جذاب باشد و نیز نشان بدهد که از توان لازم برای اجرای استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  برخوردار است . >      یک استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  خوب از قدرت کافی برای شکست رقبا برخوردار است و نیز برای غلبه بر موانع به اندازه کافی انعطاف پذیر است . >      شرکت بدون توان لازم برای اجرای کامل استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  نمی تواند به حداکثر عملکرد خود برسد . چرا استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  یک شرکت دائماً در حال توسعه و تحول است ؟ >      زیرا شرکتها اغلب نیازمند این هستند که نسبت به : >      شرایط در حال تغییر بازار >      اقدامات رقبا >      تکنولوژی ها و قابلیت های جدید تولید >      نیازها و سلائق در حال تغییر مشتری >      تغییرات سیاسی و نظارتی >      موقعیت های جدید >      و ایده های نو برای بهبود استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  موجود و موقعیت بحرانی از خود واکنش نشان دهند . برنامة استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  چیست ؟ >      برنامة استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  تعیین می کند که شرکت : به کدام سو رهسپار است . اهداف عملکردی کوتاه مدت و بلند مدت آن را مشخص می کند و نیز بیانگر فعالیت ها و اعمال مدیر شرکت در جهت حصول به نتایج است . >      برنامه استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  شامل : چشم انداز استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  و رسالت شرکت . اهداف عملکردی استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  و مالی . و استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  جامع برای رسیدن به اهداف می باشد .   راههای پیروز شدن در برتری رقابتی • به عنوان یک تولید کنندة کم هزینه شناخته شدن • ساختن بهترین کالا • فراهم نمودن کالای ارزشمند برای مشتری • ذخیره پول مشتری • فراهم نمودن خدمات برتر برای مشتری • بهبود و افزایش خدمات به خریدار • فراهم نمودن مکان های مناسب • ساختن کالاهای قابل اطمینان و بادوام استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  رقابتی : • تعریف • استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  رقابتی شامل اقداماتی برای • جذب مشتری • مقاومت در برابر فشارهای رقابتی • تقویت و استحکام موقعیت بازار شرکت می باشد • اهداف • بدست آوردن برتری رقابتی • تربیت گروهی از مشتریان دائم و وفادار • پایین آوردن قدر و ارزش رقبا با رعایت اصول اخلاقی و شرافت مندانه • استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  رقابتی ، به لحاظ گستره و قلمرو از استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  تجاری محدودتر است و بر برنامة مدیران • برای رقابت موفقیت آمیز متمرکز است . پنج استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  رقابتی ژنریک ( عام ) نوع برتری و امتیاز مورد تقاضا تمایز                                                             کاهش هزینه ها پنج استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  رقابتی ژنریک (عام ) رهبری کم هزینه تلاش در جهت رسیدن به عنوان تولید کنندة کم هزینه تمایز وافتراق گسترده تلاش در جهت بوجود آوردن مشتریان وفادار از طریق ایجاد تمایز بین کالاها تولیدی شرکت و کالاهای تولید شده توسط رقبا استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  های تامین کننده هزینه تلاش در جهت ارزش قائل شدن برای پول مشتری از طریق آمیزه ای از تاکید بر کاهش هزینه ها و تاکید بر افزایش ایجاد تمایز استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  های دقیق و متمرکز مبتنی بر کاهش هزینه بر بخش محدودی از خریداران متمرکز می باشد و رقبا را با تکیه بر هزینه های پایین از صحنة رقابت خارج می کند . استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  های دقیق و متمرکز مبتنی بر تمایز کالاها و خدمات مورد نیاز مشتریان دائم را در اختیارشان بگذارد . رهبری کم هزینه هدف برتری رقابتی مستمر و پایدار نسبت به رقبا با استفاده از اهرم کاهش هزینه ها به عنوان مبنایی برای کاهش هزینه ها نسبت به رقبا و بدست آوردن سود یا بدست آوردن تفاوت سود بیشتر با توجه به بهای موجود رهبری کم هزینه عوامل موفقیت • کاهش هزینه ها به نسبت رقبا به عنوان موضوع و هدف استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  تجاری شرکت • یافتن راههای برای بیرون راندن هزینه ها از شرکت در هر سال • رهبری کم هزینه به معنی هزینه های کلی پایین است ، نه فقط هزینه های پایین ساخت یا تولید . برتری هزینه ای نسبت به رقبا رویکرد اول • افزایش کارآیی و کنترل هزینه ها در راستای زنجیره ارزشی از طریق از میدان به در کردن رقبا محرک های ساختاری واجرایی هزینه رویکرد دوم • بهبود زنجیرة ارزشی شرکت برای نادیده گرفتن و کنار گذاشتن بعضی از فعالیت های هزینه بر     رویکرد سوم آمیزه و ترکیبی از رویکردهای اول و دوم برتری هزینه ای نسبت به رقبا تولید کنندگان موفق کم هزینه به شدت پی گیری و خواستار صرفه جویی در هزینه ها در سراسر زنجیرة ارزشی هتند . هیچ یک از بخش ها و حوزه ها و نیز هیچ موقعیت ذخیره هزینه ها نادیده گرفته نمی شود . کنترل محرک های ساختاری هزینه • رسیدن به صرفه جویی های ناشی از مقیاس و زیانهای ناشی از مقیاس • رسیدن به اثرات منحنی تجربه • درنظر گرفتن ارتباطات و پیوندها با دیگر فعالیت ها در زنجیره ارزشی • یافتن فرصت ها و موقعیت هایی برای سهیم شدن در دیگر واحدهای تجاری شرکت • مقایسه مزایا و منافع عمودی در برابر تامین مواد اولیه از منابع خارجی • بهره مند شدن از متغیرهای مکانی کنترل محرک های اجرایی هزینه • سرمایه گذاری در ملاحضات زمانی مربوط به مزایا و معایب اولین آغازگر • تلاش در جهت افزایش بهره برداری از ظرفیت ها • توجه به تأثیر هزینه ای انتخابهای استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات  و تصمیم گیرهای عملیاتی اصلاح زنجیرة ارزشی • ساده کردن طراحی کالا • ارائه کالا/خدمات اولیه و غیرتجملی • مهندسی مجدد فرآیندهای اصلی تجاری • روی آوردن به یک فرآیند اده تر ، کمتر سرمایه و کارآتر تکنولوژیکی • استفاده از رویکردهای فروش و بازاریابی مختص کاربر نهایی • انتقال تجهیزات و امکانات به نزدیکی فروشندگان ( عرضه کنندگان ) یا مشتریان • دنبال کردن ادغام عمومی به نسبت رقبا • تمرکز بر خدمات / کالاهای محدود برای برآورده ساختن نیازهای خاص گروه هدف     ویژگیهای یک تأمین کننده کم هزینه • فرهنگ سازمانی بار هزینه • تجهیزات ساده و ابتدایی • مزایای محدود برای مدیران • عدم تحمل ضایعات و اتلاف هزینه • بررسی دقیق درخواست های بودجه ای • مشارکت کارمندان در تلاش های مربوط به کنترل هزینه مدیران برای رسیدن به رهبری کم هزینه چه کارهایی باید انجام دهند ؟ • بررسی دقیق هر یک از فعالیتهای مربوط به ایجاد هزینه ، شناسایی محرکهای هزینه • استفاده از دانش و آگاهی دربارة محرک های هزینه ،به منظور پایین آوردن هزینه ها • توجه به مهندسی مجدد نحوة انجام و هماهنگی کارها • خلاق بودن به لحاظ کارآفرینانه به منظور کاهش بعضی از فعالیت ها در سیستم زنجیرة ارزشی نقاط قوت رقابتی یک استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  تامین کننده کم هزینه • ایستادگی در مقابل نیروهای رقابتی از طریق موارد زیر : • رقبا – برای رقابت شدید بر اساس قیمت در موقعیت بهتری قرار داشته باشند • خریداران – در مقابل قدرت خرید مشتریان بزرگ محافظت بیشتری شوند • فروشندگان – بیش از رقبا در مقابل فروشندگان قدرتمند محافظت شوند • رقبای بالقوه – قدرت قیمت گذاری تامیین کنندگان با قیمت پایین ، به عنوان یک مانع ورود مهم محسوب شود. • جایگزین ها – برای استفاده از قیمت پایین به عنوان یک مکانیسم دفاعی علیه جایگزین ها در موقعیت بهتری قرار داشته باشد . چه زمانی یک استراتژی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات  تامین کننده کم هزینه بهترین عملکرد را دارد ؟ • رقابت قیمتی در میان رقبا یک نیروی رقابتی غالب باشد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی