روش بازاریابی : فروش و بازاریابی مویرگی در املاک و مستغلات
بسمه تعالی
موضوع: اجرای تکنیک های بازاریابی و فروش علمی در شرکت
تهیه و تنظیم: علی خویه و همکاران
روش بازاریابی : فروش و بازاریابی مویرگی در املاک و مستغلات
طرح 1 : فروش و بازاریابی واحد های اداری کل شرکت سرمایه گذاری
مدت زمان: 2 ماه از 10 مهر تا 10 آذر
هدف: فروش 450 متر واحد اداری
فازهای اجرایی این طرح به شرح جدول زیر می باشد
فرایند کار |
شیوه اجرا |
مجری |
پیگیری |
زمان |
سوات swot |
بررسی تعداد متراژ و خصوصیات کلی واحد های اداری کل شرکت |
واحد تحقیقات بازار |
|
یک هفته از 10 مهر تا 17 مهر |
Segmentation |
بدست آوردن بانک اطلاعات پزشکان دارای چند شعبه |
واحد بازاریابی و فروش به همراه بانک های خارج از شرکت |
|
18 مهر تا 25 مهر |
targeting |
دسته بندی پزشکان به سه دسته طلایی نقره ای و برنزی |
واحد تحقیقات بازار به همراه بازاریابی و فروش |
|
25 تا 28 مهر |
positioning |
ارسال پرسشنامه و انجام امور تحقیقاتی بر بانک های اطلاعاتی پزشکان تهران که علاقمند به داشتن مطب و دفتر در محل های مختلف شهرهای مختلف هستند |
واحد تحقیقات بازار |
|
28 مهر تا 7 آبان |
Indirect marketing |
ارسال یک بسته اطلاعاتی همراه با نامه بازاریابی و ادوات بازاریابی به آنها و پیگیری دریافت آنها |
واحد فروش و بازاریابی |
|
7 آبان تا 15 آبان |
Direct marketing |
ایجاد جلسات حضوری در محل آنها یا در دفتر هماهنگی های برای بازدید و .... |
واحد فروش و بازاریابی |
|
15 آبان تا 30 آبان |
excute |
جدا کردن مشتریان به سه دسته طلایی نقره ای و برنزی برای پیگیری و درج در بانک های اطلاعاتی |
واحد فروش و بازاریابی |
|
30 آبان تا 4 آذر |
assesment |
ارزیابی هر مشتری و کل پروژه برای مراحل آتی |
واحد بازاریابی و تحقیقات بازار |
|
4 آذر تا 10 آذر |
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
- ۹۲/۰۵/۱۹