مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

بازاریابی مسکن و ساختمان

amirhosein hana | دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ
برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
Real-Estate (3)

بازاریابی مسکن و ساختمان

در محیط های پرتلاطم امروز و با رقابتی شدن بازار، سازمان هایی در عرصه رقابت موفق خواهند بود که در برآورده کردن نیاز ها و خواسته های مشتریان گوی سبقت را از رقبای خود بربایند. مشتریان کلید رشد و سودآوری سازمان ها هستند و رابطه رضایت آنان با کیفیت خدمات دریافتی به وسیله کرونین و تیلور در سال ۱۹۹۱۱ بررسی و ثابت شده است. پس حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان بالقوه در سایه ارائه کالا و خدمات با کیفیت محقق میشود .برای آنکه بتوان با توجه به نیاز بازار، مشتری و رفتار مصرف کننده استراتژی مناسبی را برای رسیدن به بازار هدف املاک ،  اعم از مسکونی، تجاری و اداری تدوین کرد، نیاز به پژوهش هایی است تا بوسیله آن یک سیستم اجرایی و برنامه ریزی شده در اختیار واحد فروش قرار داده شود تا به اهداف سازمانی دست پیدا کنیم.

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

در این بین توجه به شرایط بازار و شناخت زوایای مختلف آن از اهمیت خاصی برخوردار است، مخصوصا که در بازاررقابتی باید همیشه یک قدم جلوتر از رقبا گام برداشت، لذا استفاده از مطالعات بازار امری حیاطی برای شرکت ها  محسوب می شود.

فیلیپ کاتلر بیان میکند بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و اجرای مفاهیم، قیمت گذاری، ترفیع و توزیع ایده ها، کالاها و خدمات، به منظور انجام مبادلاتی است که اهداف فردی و سازمانی را برآورده میکند.ما نیز به فرآیند بازاریابی نگاهی برد-برد خواهیم داشت در این پژوهش با تکیه بر تجربیات خبرگان امر در رابطه با فروش املاک اداری و تجاری آنچه برایمشتریان مهم تلقی می شود شناسایی و این عوامل که موجب خرید از محصول یا شرکت خاصی میشود مورد بررسی قرار میگیرد تا بر پایه تأثیرات و تأثرات آنها بتوان برنامه ی جامعی را در امر فروش و بازاریابی کالاهای ساختمانی ) واحدهای اداری تجاری (تدوین و اجرا نمود.این عوامل و شاخص ها بر گرفته از آمیخته بازاریابی میباشند.

آمیخته بازاریابی شامل چهار عنصر است که برای ایجاد پاسخ های مطلوب از سوی مصرف کنندگان و بازارهای تجاری  مورد استفاده قرار می گیرد.طبق نظر کاتلر این چهار عامل عبارتند از محصول؛ قیمت؛ مکان؛توزیع و ترفیع .سیر تکاملی مفهوم بازاریابی بیان کننده دوره ها و درک های متفاوتی از این مفهوم است در ابتدا گرایش به تولید محصول مطرح گردید و پس از گرایش به فروش و در ادامه گرایش به مشتری ) که منجر به مقبولیت گسترده فلسفه بازاریابی شد (و نهایتا امروزه بسیاری از شرکتها به سوی گرایش عصر جدید حرکت کرده اند که نه تنها به کیفیت متعهد است بلکه به منافع اقتصادی و اجتماعی نیز توجه می کند .در پی این مفاهیم ما با توجه به عناصر آمیخته بازاریابی و مطالعات کتابخانه ای و نظرات خبرگان امر در زمینه بازاریابی املاک اداری و تجاری دست به ساخت شاخص هایی که  از نظر خریداران مهم تلقی میشود زدیم و در نهایت به بررسی روابط درونی این شاخص ها در جهت اولویت بندی و استفاده در برنامه استراتژیک فروش و بازاریابی شرکت های انبوه ساز پرداختیم .

 

 

شایان ذکر است که برای بازاریاب ها، نظارت مستمر بر روندهایی که رفتار خرید مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهند، به منظور  تنظیم استراتژی های آنها و پیشی گرفتن از رقبا لازم است .روندهایی که درون یک جامعه ظهور میکنند، با آن جامعه و با پدیده های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در آن بازار مرتبط و سازگارند .ما در این پژوهش به  دنبال بیان ضرورت آگاهی مدیران، سیاستگزاران ذیربط در فضای کسب و کار ایران ، نسبت به نقش و اهمیت عوامل مؤثر بر فرآیندهای فروش هستیم ؛زیرا داشتن درک صحیح از رفتار خریداران به سازندگان برای ایجاد ساختمان های جدید و مطابق با نیاز و خواسته خریداران و ایجاد رضایت در آنها و در نتیجه حفظ و افزایش سهم بازار از طریق جلبمشتریان جدیدکمک خواهد کرد.

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

 

 

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران، تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی  پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا

با مدیریت مهندس علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات، مدرس دانشگاه، با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی، مجری فروش چندین پروژه مختلف، مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،

مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و …در داخل و خارج از کشور، مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات، مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان، مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی