مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
business marketing khooyeh (11)

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان، آپارتمان، واحد های مسکونی تجاری و اداری

در این مقاله ابتدا به پرسش اولیه یعنی تعیین عوامل مرتبط با فروش واحدهای اداری و تجاری در صنعت ساختمان با مطالعه ادبیات تحقیق و استفاده از نظر خبرگان پرداخته خواهد شد و هفده عامل کیفیت سازه؛ ضمانت های ارائه شده؛ خدمات ارائه شده در مجموعه، نمای سازه؛ کاربری سازه؛ خدمات پس از فروش، گارانتی؛ نحوه ارائه محصولات؛ قیمت گذاری؛ نحوه پرداخت؛ پروژه های گذشته؛ تخفیفات ، جشنواره های فروش؛ وام های جانبی؛ تبلیغات؛ دفاتر فروش؛ موضع یا محل قرار گیری سازه؛ نام و نشان تجاری پروژه؛ مدیریتارتباط با مشتری (crm) به عنوان عوامل اصلی که با بهبود آنها فروش واحدهای اداری و تجاری ارتقا خواهد یافت  انتخاب شدند.

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

از انجام تحقیقات این گونه برداشت می گردد که اگر چه همه این عوامل در ارتقا فروش واحدهای اداری و تجاری مهم و  کلیدی هستند اما بعد از سنجش به عمل آمده از خبرگان امر، این مساله نمایان شد که روابط درونی و بر هم کنش این عوامل به چه شکل بوده است .پس از جمع آوری آرا و نظرات مشخص گردید که پنج عامل خدمات ارائه شده در مجموعه؛ کاربری سازه؛ موضع یا محل قرار گیری سازه؛ نمای سازه و کیفیت سازه بترتیب ذکر شده به عنوان عوامل اثرگذار انتخاب شده و سایر عوامل یعنی دفاتر فروش؛ ضمانت های ارائه شده؛ مدیریت ارتباط بامشتری(crm) ؛ خدمات پس از فروش،گارانتی؛ وام های جانبی؛ نحوه ارائه محصولات؛ تخفیفات ، جشنواره هایفروش؛ نحوه پرداخت؛ نام و نشان تجاری پروژه؛ پروژه های گذشته؛ تبلیغات و قیمت گذاری را به ترتیب عوامل اثرپذیر معرفی می شود.

زمانی که این بر هم کنش ها و روابط درونی مجهول باشند، انتخاب و اولویت بندی بهبود عوامل با مشکلات متعددی رو به رو خواهد بود، و از آنجا که بهبود موازی همه عوامل به صورت هم زمان کاری بعید یا حداقل بسیار هزینه بر می باشد دانستن روابطی که تعیین کننده تعاملات میان این عوامل است بسیار با اهمیت می باشد.از وظایف مهم مدیران میتوان به برنامه ریزی و تصمیم گیری اشاره کرد زمانی یک مدیر قصد طرح ریزی برنامه استراتژیک در صنعتی نظیر صنعت ساختمان را دارد با دانستن این که چه عواملی و با چه شدتی بر هم تاثیر دارند .با تصمیم گیری و انتخاب عوامل اثرگذار و بهبود آنها قادر خواهد بود شرایطی را فراهم کند تا برطبق بر هم کنش و روابط درونی شرح داده شده عوامل تاثیرپذیر نیز بهبود یافته و در پایان منتج به ارتقا و پیشرفت در کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه خواهد شد.این پژوهش به دست اندرکاران صنعت ساختمان کمک خواهد کرد که در تشخیص و انتخاب عامل یا عوامل دچار خطا نگردند.در شیوه سنتی و بدون استفاده از روابط و برهم کنش های درونی عوامل انتخاب شده ممکن است یا تاثیرپذیر بوده یا شدت اثر آن بر سایر عوامل بسیار کم باشد.

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

 

اگر مدیری با توجه به دیدگاه سنتی و بر اساس علایق و تجربیات خود چنین عاملی را برگزیند در ادامه با مسائلی نظیر کاهش بهره وری، تاثیر کم یا حتی از بین بردن منابع در دسترس سازمان مواجه می شود، ولی در صورتی که وی از این روابط مطلع باشد با در اولویت قرار دادن و توجه به عوامل اثر گذار نه تنها آنها را، بلکه با استفاده از یک هم افزایی مثبت سایر عوامل تاثیرپذیر را نیز بهبود داده و در نتیجه به هدف نهایی که همانا ارتقا کیفیت خدمات و در ادامه ی آن افزایش سهم بازار و سودآوری بیشتر است دست خواهد یافت.با ذکر مثال کوتاهی به شرح آنچه گفته شد می پردازیم.در نظر بگیرید که فرد تصمیم گیرنده در رابطه با افزایش فروش واحدهای اداری و تجاری بدون آگاهی از روابط  درونی آنها،بهبودیا افزایش تبلیغات را انتخاب کند و همه یا اکثر منابع مالی را در این راستا به کار گیرد با توجه به اینکه از نتایج این پژوهش این گونه مشخص شد که این عامل در گروه عوامل تأثیرپذیر واقع شده و در انتهای جدول اولویت بندی نیز قرار گرفته است در نتیجه نمی توان انتظار داشت که مدیر به هدف خود در رابطه با افزایش فروش دست یابد  .اما اگر همین فرد با توجه به روابط درونی و برهم کنش های عوامل معرفی شده دست به انتخاب میزد و یکی از عوامل تأثیرگذار و با شدت بالا را انتخاب میکرد در نتیجه با یک تیر به چند نشان میزد و منابع را به بهترین شکل در راستای کسب اهداف قرار می داد.در این راستا شناخت برهم کنش ها و روابط درونی میان عوامل مرتبط با فروشمی تواند خطای تصمیم گیری را کاهش دهد و در ادامه به بهبود فروش و رشد و سود آوری منجر شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی