مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

پرسشنامه متقاضیان هنگام انتخاب واحد

amirhosein hana | جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ



بخش اول
 
 
اطلاعات زمینه­ای و دلایل انتخاب مجموعه
الف: اطلاعات زمینه ای متقاضی
نام و نام خانوادگی:
آدرس(باذکر منطقه شهرداری):
تلفن:
میزان تحصیلات:  
زیردیپلم ¨       دیپلم ¨       کاردانی ¨       کارشناسی ¨          کارشناسی­ارشدوبالاتر ¨
شغل:
کارمند بخش عمومی ¨                       کارمند بخش خصوصی ¨        معلم یا آموزگار¨
پرشک یا عضو هیئت علمی ¨             کارگر¨                                  کشاورز            ¨                   
شغل آزاد ¨                           راننده¨                                  سایر ¨
وضعیت تأهل: مجرد ¨                             متأهل ¨
تعداد اعضای خانوار (باضافه پاسخگو) ....................   
متوسط مخارج خانوار درماه :
¨350- 200 هزارتومان            ¨500-350 هزارتومان                 ¨650-500 هزارتومان  
¨ 650 تا یک میلیون تومان        ¨ از یک تا دو میلیون تومان          ¨ بیش از دو میلیون تومان
 
ب: توان مالی
1-ب- آیا تمایل به استفاده از تسهیلات بانکی جهت خرید مسکن دارید؟        آری ¨        خیر ¨            
2-ب- مقدار وام دریافتی در زمان خرید .................... میلیون تومان
3-ب- حداکثر چقدر قدرت بازپرداخت ماهانه اقساط وام را دارید (بانک مسکن+ سایر وام ها)
            مقدار دقیق ............................. هزارتومان
4-ب- توان مالی شما برای خرید مسکن تا چه میزانی می باشد؟ (درصورت مبلغ بیش از 200 میلیون تومان درج شود):   
           ¨50 میلیون تومان  ¨120میلیون تومان    ¨200 میلیون تومان     ¨  200 میلیون تومان
 
ت- نحوه آشنایی با پروژه:
1–ت- تبلیغات:
            بانک مسکن¨      روزنامه¨     بیل بورد¨    صداو سیما¨   اینترنت¨       پیامک¨
 ¨دوستان و آشنایان       ¨ خریداران واحدهای شرکت      ¨ سایر موارد (نام برده شود)     
 
ج: مواردی که باعث شده است  تا شرکت سرمایه گذاری مسکن را برای خرید آپارتمان انتخاب کنید:
1-ج- درچه زمینه هایی مقایسه انجام شده است؟
سوابق شرکت¨      کیفیت¨ زمان تحویل¨     دولتی یا خصوصی بودن¨       شرایط واگذاری¨
خرید قبلی¨     ثبت نام قبلی¨          سایر¨
2-ج- آیا با سایر پروژه های شرکت آشنا هستید؟ و یا بازدید داشته اید؟
            بلی¨               خیر¨
(درصورت جواب مثبت، نام پروژه ها ذکر شود.)
 
بخش دوم
 
انتظارات پاسخگو در مورد یک مجموعه مطلوب
الف- درانتخاب یک واحد مسکونی کدامیک از گزینه های ذیل مورد توجه شما خواهدبود:
الف-2-1-  کیفیت در طراحی        (داخلی ¨       نماسازی¨       محوطه­سازی¨)
میزان اهمیت شاخص فوق در انتخاب واحد مسکونی به چه میزان می باشد.
              ¨خیلی زیاد        ¨ زیاد      ¨ متوسط         ¨ کم          ¨ خیلی کم 
الف-2-2- کیفیت اجرا                  (استحکام¨     تأسیسات¨     سایر¨            )
میزان اهمیت شاخص فوق در انتخاب واحد مسکونی به چه میزان می باشد.
              ¨خیلی زیاد        ¨ زیاد      ¨ متوسط         ¨ کم          ¨ خیلی کم 
 
الف-2-3- تحویل بموقع واحد¨
میزان اهمیت شاخص فوق در انتخاب واحد مسکونی به چه میزان می باشد.
              ¨خیلی زیاد        ¨ زیاد      ¨ متوسط         ¨ کم          ¨ خیلی کم 
 
الف-2-4- تحویل به موقع سند¨
میزان اهمیت شاخص فوق در انتخاب واحد مسکونی به چه میزان می باشد.
              ¨خیلی زیاد        ¨ زیاد      ¨ متوسط         ¨ کم          ¨ خیلی کم 
 
الف-2-5- اعتبار عمومی سازنده ¨
میزان اهمیت شاخص فوق در انتخاب واحد مسکونی به چه میزان می باشد.
              ¨خیلی زیاد        ¨ زیاد      ¨ متوسط         ¨ کم          ¨ خیلی کم 
 
الف-2-6- خدمات پس از فروش: ( ¨ بیمه ساختمانی       ¨ بیمه تجهیزات تأسیساتی           
              ¨ مدیریت نگهداری بعد از تحویل    ¨ تضمین کیفیت واحدها )
میزان اهمیت شاخص فوق در انتخاب واحد مسکونی به چه میزان می باشد.
              ¨خیلی زیاد        ¨ زیاد      ¨ متوسط         ¨ کم          ¨ خیلی کم 
 
الف-2-7- موقعیت مکانی پروژه:
میزان اهمیت شاخص فوق در انتخاب واحد مسکونی به چه میزان می باشد.
              ¨خیلی زیاد        ¨ زیاد      ¨ متوسط         ¨ کم          ¨ خیلی کم 
الف-2-8- قیمت واحد مسکونی ¨
میزان اهمیت شاخص فوق در انتخاب واحد مسکونی به چه میزان می باشد.
              ¨خیلی زیاد        ¨ زیاد      ¨ متوسط         ¨ کم          ¨ خیلی کم 
 
الف-2-9- امکان استفاده از تسهیلات:       وام متعلقه¨           نحوه دریافت بهای واحد¨
میزان اهمیت شاخص فوق در انتخاب واحد مسکونی به چه میزان می باشد.
              ¨خیلی زیاد        ¨ زیاد      ¨ متوسط         ¨ کم          ¨ خیلی کم 
 
الف-2-10- سایر موارد نام برده شود.
 
 
 
ب: با توجه به قدرت خرید شما چه مساحت آپارتمانی برای شما مطلوب است؟
50 متر یا کمتر ¨        50 تا 60 متر ¨          60 تا 70 متر¨           70 تا 80 متر¨          
80 تا 100 متر¨            بیشتر از 100 متر ¨
 
ج: تعداد اتاق های آپارتمان با درنظرگرفتن متراژ :
یک خوابه¨                دوخوابه ¨                  سه خوابه¨                 بی نظر¨
 
د: تعداد واحد در یک مجموعه : آیا ترجیح می دهید در مجموعه های بزرگ زندگی کنید یا کوچک؟
بیش از 250 (بزرگ) ¨   از 10 تا 250 (متوسط) ¨     از 50 تا 100 (کوچک) ¨   بی نظر¨
 
و : اهمیت دراختیار داشتن فضاهای غیراصلی (بالکن- انباری- پارکینگ مسقف - آسانسور)
            بسیار مهم¨                مهم ¨             کم اهمیت ¨                بی اهمیت ¨
 
ه : وجود فضای سبز در مجموعه
فضای سبز¨             آب نما  ¨                محل بازی بچه ها  ¨               نیمکت  ¨
دیوار محوطه مناسب  ¨          ساختمان هیئت مدیره  ¨
چنانچه انتظاری از آپارتمان مطلوب خود دارید که دراین سؤالات مطرح نشده، عنوان نمایید.
 
 
بخش سوم
 
تعیین نوع سرمایه گذاری
هدف از خرید آپارتمان:
¨  سکونت / اولین خانه خریداری شده توسط خانواده
¨  سکونت / تبدیل به احسن
¨  سکونت / فرزند
¨  به عنوان سرمایه گذاری
¨  برای سکونت بخشی از ایام سال
¨  سایر موارد (نام برده شود) 
 
 
آیا شما مایلید درصورت عدم امکان خرید از این مجموعه، اطلاعات شما در شرکت حفظ و در پروژه های بعدی که متناسب با نیازهای شما باشد، با شما تماس گرفته شود؟
             بلی¨               خیر¨
   درصورتی­که پاسخ مثبت باشد:
              نام و نام خانوادگی:
               تلفن تماس:
 
                                                                                                 امضای متقاضی
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}
800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-bidi-font-family:"Traditional Arabic";}
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
  1) شما به چه طریقی از واگذاری واحدهای مسکونی این پروژه اطلاع حاصل نموده اید؟
           آگهی روزنامه ای                                                    سرویس پیام کوتاه (SMS) 
           پوستر و اطلاعیه نصب شده در شعب بانک مسکن            بیلبورد
           سایت اینترنتی www.hic-iran.com                            سایر موارد: لطفاً ذکر بفرمائید.
           معرفی دوستان و آشنایان
2) نحوه ارائه اطلاعات توسط راهنمایان و مسئولین دفتر فروش را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی خوب              خوب               متوسط                ضعیف
3) با توجه به توضیحات و راهنمایان و مسئولین دفتر فروش، مایل به خرید واحد از .......................... می باشید؟
           بلی             خیر
در صورت منفی بودن جواب لطفاً دلایل آنرا ذکر فرمائید.
 
4) میزان کفایت و شفافیت اطلاعات ارائه شده از طریق مسئولین فروش، پوسترها و ... درخصوص واحدهای مسکونی چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط                خوب              خیلی خوب
5) بطور کلی میزان اعتماد و اطمینان شما به عملکرد شرکت چگونه است؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط               خوب               خیلی خوب
مشخصات تکمیل کننده فرم:
سن: بین 30-20             40-30               50-40              50 به بالا
جنس: زن           مرد
میزان تحصیلات: فوق لیسانس و بالاتر             لیسانس و فوق دیپلم             دیپلم           زیر دیپلم
لطفاً چنانچه مایلید قسمتهای زیر را کامل کنید.
نام و نام خانوادگی:                        تلفن ثابت:                     تلفن همراه:                      ایمیل:          
 
تاریخ تکمیل فرم:
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}
 
  پروژه :   ...............                 بلوک:   ..............          طبقه:   .............           واحد:  .............
 
مشتری گرامی
          لطفاً با پاسخ به سئوالات زیر، ما را در جهت بهبود و تعالی سیستم سازمان یاری فرمایید.
1)       موقعیت مکانی مجموعه از نظر امکانات حمل و نقل و خدمات شهری را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
2)      محوطه سازی و فضای سبز داخل مجموعه از نظر شما چگونه است؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
3)     طراحی نمای مجموعه را چگونه ارزیابی می کنید ؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
4)     تراکم واحد مسکونی در هر پاگرد و بلوک از نظر شما چگونه است؟
             خیلی کم                  کم                متوسط                 زیاد                خیلی زیاد
5)     با توجه به عایق بندی انجام شده، انتقال اصوات به داخل واحد شما (از محوطه و یا واحدهای مجاور) چگونه است؟
             خیلی کم                  کم                متوسط                 زیاد                خیلی زیاد
6)      تناسب اتاق خوابها ، پذیرایی و آشپزخانه با فضای کل واحد را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
7)     تناسب متراژ انباری با متراژ واحد را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
8)     تناسب ظرفیت آسانسور با تعداد واحدها را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
9)      میزان رضایت شما از محل استقرار پارکینگ و انباری چه میزان است؟
           خیلی کم                    کم                متوسط                 زیاد                خیلی زیاد
10)   کیفیت عمومی اجرا (نما ، راه پله و داخل واحد) را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
11)   کیفیت اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی (اعم از فاضلاب، آب، تهویه، سرمایش و گرمایش) را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
12)   کیفیت مصالح ، در و پنجره ، یراق آلات، کلید و پریز و آیفون را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
13) کیفیت پوشش دیوارها، کاشی، سرامیک، کف پوش و موکت را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
14)   کیفیت کابینت ، شیرآلات و لوازم بهداشتی را چگونه ارزیابی می کنید؟
          خیلی ضعیف             ضعیف                متوسط              خوب                خیلی خوب
 
15)   چنانچه انتقاد یا پیشنهادی دارید ذکر فرموده تا در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی به بهترین وجه مورد بهره برداری قرار گیرد.
      
 
 
                        800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-bidi-font-family:"Traditional Arabic";}

 
  • amirhosein hana

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی