مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات: علی خویه
عنوان طرح: گزارش امکان سنجی و ارزیابی اقتصادی احداث مجتمع چند منظوره اقامتی ، تفریحی
مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات: علی خویه
- ۰ نظر
- ۲۵ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۰
عنوان طرح: گزارش امکان سنجی و ارزیابی اقتصادی احداث مجتمع چند منظوره اقامتی ، تفریحی
مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات: علی خویه
پیاده سازی مهندسی فروش در صنعت ساختمان
لزوم پیاده سازی مهندسی فروش در صنعت ساختمان
یکی از بزرگترین و جذابترین بازارهای حال حاضر دنیا، صنعت ساختمان است. این صنعت نیز با نوآوری ها و پیشرفت های روزافزون، در حال حاضر بازاری به شدت رقابتی ، پیچیده و چند بُعدی را تشکیل داده است که فعالیت در آن نیازمند داشتن یک تیم متخصص و حرفه ایست که بتواند کلیه فرآیند را به صورت یکپارچه و آگاهانه پیش ببرد. به همین دلیل بحث مهندسی فروش در این صنعت با هدف یکپارچه کردن ابعاد مختلف تخصصی مانند فنی مهندسی، بازاریابی، مالی و فروش وارد شده است.
عوامل موثر بر سود در صنعت ساختمان
آسیب شناسی صنعت ساختمان در ایران

|
پرسشنامه متقاضیان هنگام انتخاب واحد |
هنگامی که تصمیم به فروش ملک با ارزش خود می گیرید، بازاریابی با روش صحیح و ارایه اطلاعات بیشتر، می تواند شانس فروش آن را را در زمان کوتاهتر، افزایش دهد. بدیهی است که عکس و فیلم و بهتر کردن چیدمان لوازم در داخل منزل به این امر کمک به سزایی می کند، اما از همه اینها بهتر، بخصوص برای جلب نظر سرمایه گذاران خارجی که همواره به دنبال موارد با ارزش در بازار املاک کانادا هستند، ارایه نقشه ملک است که در سرعت بخشیدن به فروش کمک فراوانی خواهد کرد.

09122991608


بسمه تعالی
مدیریت محترم شرکت آفتاب
با سلام
احتراما پیرو درخواست جنابعالی جهت مطالعات بازار پروژه کیانپارس بررسی های صورت گرفته به شکل زیر خدمت حضرتعالی ارایه می گردد.
|
مراحل کار |
جزئیات |
امکانات و تجهیزات |
زمان |
هزینه ( ریال) |
|
فاز تحلیل فیزیکی بازار |
بررسی نمونه های اجرایی در نزدیکی پروژه، ... |
5 نیروی انسانی کامپیوتر و وسایل اپراتوری فضای مناسب وسیله نقلیه 3 دستگاه دوربین و ... |
دو هفته از 3 مهر تا 17 مهر |
35000000 |
|
فاز تحلیل رفتار مصرف کنندگان |
رفتار سنجی بازارهدف تحلیل نگرش ها بینشها و رفتارها... |
7 نیروی انسانی کامپیوتر ووسایل اداری و اپراتوری فضای مناسب وسیله نقلیه 2 دستگاه |
دو هفته از 10 مهر تا 24 مهر |
42000000 |
|
فاز تحلیل آمیخته بازاریابی و آمیخته محصول |
تحلیل قیمت ها، سازه و ساختارها، ارگونومی بازار، خصوصیات محصول،ترویج و تبلیغات.... |
5 نیروی انسانی کامپیوتر فضای مناسب اتاق جلسات وسیله نقلیه 3 دستگاه دوربین |
19 مهر تا مدت نامحدود به طور مداوم همراه با پروژه |
فاز کوتاه مدت 45000000 |
|
فاز تحلیل فروش |
تحلیل مهندسی فروش تکنیک های بازاریابی و فروش بازارسازی دپارتمان فروش ... |
6 نیروی انسانی کامپیوتر فضای مناسب آموزشی فضای مناسب مذاکره با مشتری اتاق جلسات اتاق پرزنت نمونه وسمپل تبلیغات
|
از 13مهر تا 27 مهر استقرار تیم فروش به طور نامحدود |
فاز تحلیل اولیه فروش 35000000 بستگی به حجم کار و استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش می باشد |
|
مجموع |
|
|
از 3 مهر تا 27 مهر |
157000000 |
نکات قابل ملاحظه:
تحقیقات بر اساس درخواست آن سازمان محترم بر پروژه تجاری متمرکز می باشد.
با تشکر و سپاس
خویه
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
بسمه تعالی
موضوع: اجرای تکنیک های بازاریابی و فروش علمی در شرکت
تهیه و تنظیم: علی خویه و همکاران
روش بازاریابی : فروش و بازاریابی مویرگی در املاک و مستغلات
طرح 1 : فروش و بازاریابی واحد های اداری کل شرکت سرمایه گذاری
مدت زمان: 2 ماه از 10 مهر تا 10 آذر
هدف: فروش 450 متر واحد اداری
فازهای اجرایی این طرح به شرح جدول زیر می باشد
|
فرایند کار |
شیوه اجرا |
مجری |
پیگیری |
زمان |
|
سوات swot |
بررسی تعداد متراژ و خصوصیات کلی واحد های اداری کل شرکت |
واحد تحقیقات بازار |
|
یک هفته از 10 مهر تا 17 مهر |
|
Segmentation |
بدست آوردن بانک اطلاعات پزشکان دارای چند شعبه |
واحد بازاریابی و فروش به همراه بانک های خارج از شرکت |
|
18 مهر تا 25 مهر |
|
targeting |
دسته بندی پزشکان به سه دسته طلایی نقره ای و برنزی |
واحد تحقیقات بازار به همراه بازاریابی و فروش |
|
25 تا 28 مهر |
|
positioning |
ارسال پرسشنامه و انجام امور تحقیقاتی بر بانک های اطلاعاتی پزشکان تهران که علاقمند به داشتن مطب و دفتر در محل های مختلف شهرهای مختلف هستند |
واحد تحقیقات بازار |
|
28 مهر تا 7 آبان |
|
Indirect marketing |
ارسال یک بسته اطلاعاتی همراه با نامه بازاریابی و ادوات بازاریابی به آنها و پیگیری دریافت آنها |
واحد فروش و بازاریابی |
|
7 آبان تا 15 آبان |
|
Direct marketing |
ایجاد جلسات حضوری در محل آنها یا در دفتر هماهنگی های برای بازدید و .... |
واحد فروش و بازاریابی |
|
15 آبان تا 30 آبان |
|
excute |
جدا کردن مشتریان به سه دسته طلایی نقره ای و برنزی برای پیگیری و درج در بانک های اطلاعاتی |
واحد فروش و بازاریابی |
|
30 آبان تا 4 آذر |
|
assesment |
ارزیابی هر مشتری و کل پروژه برای مراحل آتی |
واحد بازاریابی و تحقیقات بازار |
|
4 آذر تا 10 آذر |
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}