مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

فروشنده ملک حرفه ای مشاور املاک حرفه ای

amirhosein hana | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۱ ق.ظ

فروشنده ملک حرفه ای، مشاور املاک حرفه ای

  • amirhosein hana


روانشناسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

تهیه و تالیف، علی خویه

  • amirhosein hana

روانشناسی فروش املاک و مستغلات

amirhosein hana | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ق.ظ

روانشناسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

تهیه و تالیف، علی خویه

روانشناسی فروش املاک و مستغلات  بخش اول

چرا مردم خرید می کنند

-         اشخاصی بنا بر دلایل خود نه دلایل شما از شما خرید می کنند.

-         اشتباه این است که فروشندگان بر حسب دلایل خود می خواهند دیگران از آنان خرید کنند.

-         یکی از مهم ترین بخش های فروش تشخیص و شناسایی نیازهای خریداران است.

-         باید وقت صرف کنید، باید سوالاتی بپر

  • amirhosein hana

Unknown

amirhosein hana | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۲ ق.ظ

هفت قانون طلایی مذاکرات فروش املاک و مستغلات

Real estate marketing negotiation


  • amirhosein hana


دپارتمان تخصصی مهندسی بازاریابی و فروش ملک و ساختمان  

سیستم مهندسی بازاریابی ملک و ساختمان

کلینیک فوق تخصصی مهندسی بازاریابی و فروش ملک و ساختمان 

مهندس علی خویه

مترجم و مولف کتاب مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات و مهندسی فروش املاک و مستغلات

مجری و مشاور فروش و بازاریابی پروژه های ساختمانی

www.resm.ir

www.khooyeh.com

09122991608

www.realestatemarketing.blogfa.com

  • amirhosein hana

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختمان و مسکن

  • amirhosein hana


جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک،ساختمان و مسکن

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطهٔ بلندمدت، به‌نحوی‌که منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق و ناموفق) ضروری است. انسان‌های موفق پیروزی‌ها و شکست‌ها

  • amirhosein hana

7 رمز پنهان برای فروش موفق در فروش املاک و مستغلات

amirhosein hana | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۸ ق.ظ
7 رمز پنهان برای فروش موفق

 

در فروش املاک و مستغلات       

   

  • amirhosein hana

کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

amirhosein hana | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۲ ق.ظ
کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

مولف ومترجم: علی خویه www.resm.ir

www.khooyeh.com

بخش اول :

مقدمه ای بر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی املاک و مستغلات

رئوس مطالب بخش

>      5 وظیفه مدیر

  • amirhosein hana

فرم واگذاری ملک

amirhosein hana | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۳ ق.ظ
فرم واگذاری ملک
  • amirhosein hana