مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

amirhosein hana | جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات

با مدیریت مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

  09122991608


اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران

مدرس دانشگاه

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی

مجری فروش چندین پروژه مختلف

09122991608

http://realestateselling.persianblog.ir/

http://realestatemarketing.blogfa.com/

واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت خدمات و پشتیبانی www.khooyeh.com  با تکیه بر تجربه و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب فروش املاک و پروژه ها خدمات زیر ا ارائه می نماید :

  • انجام تحقیقات بازار ملک

مزیت رقابتی فروش املاکی

  • اصل تضاد در املاک، مستغلات و ساختمان ها
  • 6 نکته مهم در بازاریابی ساختمان ها مستغلات و املاک
  • تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش ساختمان و ملک
  • پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی املاک و ساختمان
  • خرید و فروش املاک مشارکتی
  • تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش املاک و ساختمانها
  • فروش املاک چند بعدی
  • فروش املاک مفهومی
  • بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت ملک و ساختمان
  • تکنیک های بازاریابی تلفنی املاک و ساختمان
  • خطاها و دام­های خرید و فروش ساختمان و ملک
  • تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک، مدل الگوبرداری در فروش املاک
  • مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  املاک و ساختمان
  • ارزش در بازاریابی و فروش املاک
  • مفهوم مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک
  • واژه های کلیدی در مهندسی ارزش بازاریابی و فروش ملک
  • مراحل اجرای مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک..
  •  
  • مطالعات میدانی و اخذ مدارک املاک پیشنهادی
  • تعیین نقاط قوت و ضعف ، فرصت و تهدید ( swot ) پروژه ها
  • اجرای مشتری سنجی املاک پیشنهادی
  • تعیین بازار هدف ( target market ) هر پروژه با بررسی منطقه ای و شناسایی مشتریان احتمالی ( prospect client )
  • تقسیم بازار املاک
  • قیمت گذاری واحدهای پروژه ها از طریق اعمال ضرایب مرغوبیت بسته به نوع کاربری املاک ( تجاری ، اداری ، مسکونی و زمین )
  • تهیه چک لیست فروش و بازاریابی
  • تهیه لیست قیمت ( price list  ) پیشنهادی و جدول نحوه پرداخت هر پروژه
  • اجرای روانشناسی ملک با استفاده از نرم افزارهای تخصصی
  • روانشناسی مشتریان املاک
  • تهیه و تکمیل بانک اطلاعات جهت بازاریابی و فروش پروژه ها
  • ارائه راهکارهای فروش ( action plan  ) به صورت جداگانه برای هر پروژه
  • تعیین جایگاه پروژه در حال فروش به لحاظ فنی و مهندسی هر شهر
  • تهیه بانک اطلاعاتی
  • اجرای تکنیک های مدرن بازاریابی و فروش املاک
  • ارائه گزارشات جامع از پروژه های بازدید شده و ارائه پیشنهادات و نظرات جهت تسریع و تسهیل امور فروش
  • اخذ قیمت های منطقه ای پروژه های مشابه و تنظیم جدول مقایسه ای و ارائه تحلیل های اقتصادی در جهت ارتقاء کیفی و کمی عملیات فروش
  • اجرای تکنیک های بازاریابی مدرن فروش املاک و مستغلات
  • تهیه نقاط بالقوه و بالفعل املاک پیشنهادی جهت سرمایه گذاری
  • انجام مراحل مختلف انتقال سند شامل اخذ کد رهگیری و تهیه مدارک مورد نیاز از ادارات ذیربط و طرفین قراردادها
  • تهیه انواع قراردادهای پیش فروش ، فروش ، مشارکت ، اجاره به شرط تملیک
  • تهیه فرم مشخصات فنی ، تخصصی و عمومی هر پروژه و فرم های اعلام آمادگی خرید
  • جستجو و انتخاب بازارهای هدف
  • اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
  •  تقسیم‌بندی بازار در ساختمان و ملک
  • تقسیم بازار براساس متغیرهای جغرافیایی
  • تقسیم‌ بازار براساس متغیرهای جمعیت‌شناختی
  • هدف گیری در بازار املاک و ساختمان
  • جایگاه یابی در بازار املاک و ساختمان
  • تعیین استراتژیهای بازاریابی
  • برنامه های پیشنهادی تیم بازاریابی و فروش
  • سازماندهی، اجرا و کنترل فعالیتهای بازاریابی
  • تحقیقات ساختمان و  ملک و تحقیقات بازاریابی ملک
  • فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار ملک و ساختمان...
  •  

·         یکی از بزرگترین دلایل موفقیت سازمانها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در صنعت ساخت و ساز، ایجاد گردش مالی و تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت ادامه فعالیتهای ساختمانی (تکمیل پروژه های قبلی یا اجرای پروژه های جدید) می باشد که در بازار کنونی و با توجه به رکود بازار، این عامل تبدیل به بزرگترین دغدغه این بخش از سرمایه  گذاران در اقتصاد کشور گشته است.

·         در شرایط کنونی بعضاًََ علی رغم تعاریف صحیح انتخاب زمین و رعایت سایر آلترناتیوهای مؤثر و اثربخش در اجرای پروژه های ساختمانی، شرکتها با مشکل فروش و به تبع آن  دشواری تامین منابع مالی و ایجاد گردش پول می شوند؛ چرا که سطح توقعات، انتظارات و خواسته های ذینفعان (اعم از سرمایه گذاران خرد و کلان و مصرف کنندگان) به سرعت درحال تغییر می باشد. لذا بکارگیری تجربه در مباحث مشاوره و اعتمادسازی با مشتریان و نزدیک شدن به سطح انتظارات و توقعات آنها و نیز استفاده بهینه از فرصت ها دارای اهمیت  فراوانی می باشد .بدین منظور نگرش حرفه ای و تخصصی به حوزه بازاریابی و مهندسی فروش در بخش ساختمان و مسکن و جذب و ترغیب و تشویق مشتریان، امروزه مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است.

·         مدیریت بازاریابی و فروش www.khooyeh.com با بهره گیری از توانمندی کارشناسان خبره، تجربه طولانی در بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی، تجاری و ... ، دسترسی به بانک اطلاعاتی بازارها و مشتریان هدف و ترکیبی از دانش، تجربه، هنر و مهارت، آمادگی دارد تا بصورت علمی و عملی درحوزه های اجرایی و مشاوره ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروژه های ساختمانی تکمیل شده و یا در دست تکمیل و یا کلیه متقاضیان خرید واحدهای ساختمانی با هدف بهره برداری از واحدها و یا اهداف سرمایه گذاری ارائه خدمات نماید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی