مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

روانشناسی فروش املاک و مستغلات

amirhosein hana | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ق.ظ
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-language:FA;}

چرا مردم خرید می کنند

-         اشخاصی بنا بر دلایل خود نه دلایل شما از شما خرید می کنند.

-         اشتباه این است که فروشندگان بر حسب دلایل خود می خواهند دیگران از آنان خرید کنند.

-         یکی از مهم ترین بخش های فروش تشخیص و شناسایی نیازهای خریداران است.

-         باید وقت صرف کنید، باید سوالاتی بپرسید تا ارزیابی کنید که چرا افراد به کالای شما نیاز دارند.

-         اگر نتوانید نیازهای خریدار را به درستی ارزیابی کنید فرایند فروش متوقف می شود.

-         انگیزه افراد از خرید این است که با خرید کالای شما در شرایط بهتری قرار گیرند.

-         خریدار در برخورد با پیشنهاد فروش سه امکان انتخاب دارد.

1-    خرید نکند

2-    از فرد دیگری خرید کند

3-    از شما خرید کند

-         وظیفه و کار شما باید این باشد که خریدار بخواهد از شما خرید کند.

-         اقتصاد دانان « واحد رضایت » را تعریف می کنند.

-         فرض آنان بر این است که اقدامات مختلف می تواند رضایت خاطر متفاوتی به شخص دهد.

-         او می تواند و سعی می کند در هر کاری بیشترین « واحد رضایت » را بدست آورد.

-         هر چه کالای شما یا خدمت شما او را راضی تر کند، از شما راحت تر خرید می کند.

-         ارزش عاطفی نیز در خرید مهم است.

-         گاه این « ارزانی » یک کالا است که « ارزش عاطفی » را تحت تاثیر قرار می دهد.

-         گاه « شهرت » یک کالا است.

-         و گاه « من و تو » هستیم که احساسات و عاطفه مشتری را تحت تاثیر قرار می دهیم.

-         آنان دوست ندارند که در اثر یک خرید از طرف اطرافیان چون همسر، رئیس و ... خود مورد انتقاد قرار گیرند.

-         دلیل خرید قیمت و کیفیت نیست.

-         آنان تحت تاثیر اطرافیان خود نیز هستند.

-         در دنیای تجارت امروز دو موضوع « قیمت و کیفیت » حتما محاسبه شده است و بیشتر افراد این را خوب می دانند.

                                                           تحلیل نیازها

-         فروش حرفه ای با تحلیل نیازها آغاز می شود.

-         تا وقتی به درستی و به اندازه کافی سئوال نکنید و به پاسخ ها گوش ندهید، نمی توانید کالای خود را بفروشید.

-         پس از بیان و تشخیص نیازها می توانید با اجرای مراحل فروش مشتری را قانع کنید که با خرید کالای شما نیازش بر طرف می شود.

-         در تحلیل نیازها باید به کیفیت و عملکرد و سود محصول برای مشتری توجه داشت.

-         برای بسیاری از افراد اصلا مهم نیست که محصول شما چگونه ساخته شده است.

-         برای افراد یقینا این مهم است که محصول شما چه نیازی از آنها برطرف می کند و چه سودی برای آنها دارد و چه کاری برای آنها انجام می دهد.

                                                       انگیزه های عمده خرید

-         دو دلیل اصلی خرید این است : سود بیشتر بردن و ترس از ضرر کردن

-         لذا باید مشتری را متقاعد کرد که با خرید از شما چقدر در شرایط بهتری قرار می گیرد.

-         آمارها حکایت دارد که میل به سود بردن از قدرت و انگیزه ی برابر برخوردار است.

-         و ترس از خرید کردن از قدرت انگیزه منفی ای به اندازه دو نیم برابر برخوردار است.

-         به عبارتی ترس از خرید کردن دو نیم برابر قدرتمندتر از میل به سود کردن است.

-         لذا اگر اشخاص احساس کنند با خرید نکردن چیز مهمی را از دست می دهند با احتمال بیشتری خرید می کنند.

-         بنابراین فروشنده خوب از هر دوعامل استفاده می کند.

-         برای مشتری توضیح می دهد که اگر خرید کند چه سودی می برد.

-         و اگر خرید نکند ممکن است چه ضرر مالی و جانی عمده ای تهدیدش کند !

-         از آمارها استفاده کنید و سودها و ضررهای احتمالی را برای مشتری شرح دهید.

-         اگر از سود حاصله راضی شد و خرید کرد خوب است و اگر مردد بود او را از تردید برهانید.

-         که اگر امروز خرید نکند احتمالا در آینده کالایتان گرانتر خواهد شد !!

                                               خوشایند نیازهای مشتری واقع شوید

-         هر انسانی نیازهای مشخص انسانی دارد که این نیازهای مشخص او را وادار به خرید می کند.

-         باید بتوانید مهم ترین نیاز مشتری را شناسایی کنید.

-         سپس آنان را متقاعد سازید که اگر کالای شما را بخرند نیازشان مرتفع می شود.

-         برخی از این نیازها عبارتند از :

1-    پول

-         همه می خواهند پول بیشتری داشته باشند، این یک نیاز اولیه است.

-         هرگاه بتوانید کالا یا خدمات خود را با کسب درآمد یا پس انداز کردن مشتری ارتباط دهید توجه او را جلب کرده اید.

-         مثلا اگر کسی کالای شما را بخرد فلان سود را هم می برد، فلان تخفیف را هم می گیرد، از فلان مزایا هم بهره مند می شود.

-         پس برای کالایتان این ویژگی را تعریف کنید و در کنار کالا معرفی نمایید.

2-   امنیت و ایمنی

-         همه نیازمند ایمنی و امنیت هستند.

-         این نیاز به قدری عمیق است که هر چه او را به امنیت و ایمنی کالای خود معطوف کنید موفق ترید.

-         مزایای ایمنی کالای خود را شرح دهید.

-         شرح دهید که کالای شما چه امنیتی برای مشتری ایجاد می کند.

-         شرح دهید که کالای شما چه پشتیبانی امنیتی ایجاد می کند.

3-  دوست داشتنی بودن

-         همه می خواهند احترام داشته باشند.

-         همه می خواهند دوست داشته شوند.

-         همه می خواهند مورد توجه همسایگان و دوستان قرار گیرند.

-         شرح دهید که کالای شما چگونه به محبوبیت خریدار می افزاید.

-         مثلا بگویید داشتن این کالا ویژگی افراد متشخص است

-         بگویید داشتن این کالا نشان دهنده شخصیت افراد است که مثلا برای جان خود و خانواده خود ارزش بیشتری قایل اند.

-         داشتن این کالا نشان دهنده فرهنگی بودن افراد است.

-         داشتن این کالا ویژگی قشر متوسط به بالا است که مثلا ایمن تر زندگی می کند.

                                                  ( اگر کالا شما مربوط به ایمنی است )

-         داشتن این کالا ویژگی افرادی است که پول را در خدمت فرهنگ زندگی ایمن می بینند و ... .

-         این صفات و این بیانات حس خوشایندی و محبوبیت را نزد مشتری افزایش می دهد.

4-   موقعیت اجتماعی و اعتبار

-         ما همه دوست داریم که نزد دیگران ارزشمندتر جلوه کنیم.

-         دوست داریم دیگران به ما نگاه کنند.

-         دوست داریم از موفقیت های ما حرف بزنند.

کالای خود را به گونه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی