مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

تکنیک های فروش املاک، واحدهای تجاری، اداری و مسکونی

amirhosein hana | دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ب.ظ
برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
Real-Estate (4)

تکنیک های فروش املاک، واحدهای تجاری، اداری و مسکونی

شرایط فروش و ارائه پیشنهاد و استراتژی فروش مدل های فروش واحدهای تجاری و اداری در کشور در مجموع به چند روش ختم می شود و معمولا اکثر شرکت های رقیب از روش های یکسانی برای فروش واحدهای خود استفاده می کنند .بخصوص عرف شرایط پیش فروش در حوزه املاک اینگونه می باشد که از ثمن کل معامله درصدی  بعنوان پیش پرداخت و نقداً دریافت میشود و مابقی مبلغ بصورت اقساط و درصد کمی زمان تحویل و تنظیم سند اخذ می گردد.
اقسام مدل های فروش: فروش نقدی فروش اقساطی فروش بصورت تهاتر فروش بصورت سهام یا اوراق فروشبصورت اجاره به شرط تملیک فروش اعتباری فروش ترکیبی- ترکیبی ا ز چند مدل قبل از ارائه و پیشنهاد استراتژیفروش، شرایط حال حاضر پیش فروش واحدهای تجاری و اداری پروژه اطلس مال بیان می شود تا در صورت صلاحدید خلاء های لازم شناسایی و مرتفع گردد تا در مسیر اهداف شرکت گام برداشت و امور فروش را تسریع بخشید. واحدهای تجاری و اداری پروژه اطلس مال در حال حاضر و از آغاز فروش به دو صورت تمام نقد و نقد/اقساط و با شرایط زیر پیش فروش می شود:
شرایط پیش فروش واحدهای تجاری و اداری 

تعیین استراتژی و شرایط فروش واحدها دو نکته حائز اهمیت می باشد؛

اول در نظر گرفتن سیاست ها و اشل فروش شرکت

دوم در نظر گرفتن شرایط بازار و شرایط فروش پروژه های رقیب .

آنچه که مسلم است شرکت های عمرانی با سابقه اکثر پروژههای خود را با حصول شرایط بالا و یکسان به فروشمی رساند .ولی با در نظر گرفتن وضعیت موجود و بررسی شرایط فروش پروژه های رقیب، موارد زیر در خصوص شرایط و استراتژی های فروش پیشنهاد می گردد

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

شناور کردن اخذ درصد مبالغ نقد و اقساط

در بررسی های بعمل آمده و تحقیقات میدانی انجام شده به این نتیجه رسیدیم که برخی رقبا در مورد شرایط فروشپروژه های خود انعطاف پذیر هستند .لذا پیشنهاد می گردد شرایط پیش فروش واحدها به صورت شناور باشد تا با  نیازهای خریداران بتوان منعطف عمل نمود .یعنی درصدهای نقد /اقساط یا زمان بازپرداخت اقساط قابل تغییر باشد .البته یک محدوده برای این تغییرات مشخصص گردد .برای مثال:
– ۲۰تا ۲۵% نقدی، ۵۵ تا ۶۰اقساط، ۱۰تا ۱۵% تحویل ۵تا ۱۰% زمان تنظیم سند
ایجاد شرایط جدید پیش فروش

پیشنهاد می گردد علاوه بر شرایط پیش فروش موجود روش های دیگری نیز بررسی شود .برای نمونه می توان استراتژی پیش شرایط فروش بر مبنای سقف ریالی تعیین نمود .به این صورت که تا مبلغ خاصی درصدهای اخذ مبالغ نقدی و اقساط تغییر کند .برای مثال:
– تا سقف ۸ میلیارد ریال کل ارزش ریالی واحد ۴۰% بصورت نقدی، ۵۰% اقساط، ۵% زمان تحویل و ۵% زمان تنظیم سند از خریداران اخذ شود.
– مابین ۸ میلیارد تا ۱۳ میلیارد ریال کل ارزش ریالی واحد؛ ۳۰% بصورت نقدی،۶۰اقساط، ۵% زمان تحویل و ۵% زمان تنظیم سند از خریداران اخذ شود.
– مابین ۱۳ میلیارد تا ۲۰میلیارد ریال کل ارزش ریالی واحد؛ ۲۵بصورت نقدی،۶۰اقساط، ۱۰% زمان تحویل و ۵% زمان تنظیم سند از خریداران اخذ شود.
– بیشتر از ۲۰ میلیارد ریال ارزش ریالی واحد ؛ ۲۰% بصورت نقدی، ۷۰% اقساط، ۵% زمان تحویل و ۵% زمان تنظیم سند از خریداران اخذ شود.

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

 
تسهیل شرایط خرید در دفعات خرید یکی از اصول بازاریابی توجه به مشتریان وفادار می باشد .بدین منظور پیشنهاد می گردد برای خریدارانی که برای بار دوم یا بیشتر قصد خرید واحد دارند در شرایط پیش فروش تسهیل بعمل  آید .برای مثال برای فردی که دومین واحد را خریداری می کند در تعداد اقساط و ماه های باز پرداخت اقساط یا درصد پرداخت مبلغ نقدی پیش پرداخت تسهیل قائل شد.
فروش الکترونیک ایجاد امکان خرید الکترونیک و آن لاین از طریق ابزارهای الکترونیک همانند خرید اینترنتی .این نوعفروش برای جذب خریدارانی که در محدوده جغرافیایی تهران یا داخل کشور نیستند ولی تمایل به خرید یا سرمایه گذاری دارند می تواند موثر باشد.
فروش بصورت تهاتر ایجاد امکان تهاتر با ملک های متقاضیان خرید یا موارد دیگر .حتی میتوان این تهاتر بعنوان  درصدی از مبلغ کل ثمن معامله باشد .البته باید توجه داشت که مورد تهاتر باید دارای ارزش و قدرت نقد شوندگی باشد .در این مورد برای نمونه میتوان در هنگام عقد قرارداد با پیمانکاران ساخت پروژه تدابیری اندیشید که قسمتی از حق الزحمه و پول خود را بصورت تهاتر با واحدهای تجاری یا اداری دریافت نمایند .
جشنواره فروش یکی از موارد ترغیب کننده و بیرون رفتن از شرایط یکنواخت فروش، جشنواره فروش یا فروش ویژه می باشد .در این صوص می توان با ارائه تسهیلات ویژه، تخفیفات ویژه و نظایر آن در زمان های خاصی، مشتریان را ترغیب به خرید کنیم .برای مثال فروش ویژه از عید قربان تا عید غدیر

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

فروش بصورت اجاره به شرط تملیک

اجاره به شرط تملیک عقد اجارهای است که در آن شرط میشود مستاجر در پایان مدت اجاره در صورت عمل به شرایط قرارداد، عین مستاجره را مالک شود .بر این اساس واحد در قالب عقد قرارداد اجاره به شرط تملیک به متقاضی واگذار میگردد لذا سند واحد در پایان مدت قرارداد و پس از تسویه حساب کامل به وی انتقال داده میشود .پیشنهاد میشود نرخ سود نیز با توجه به بخش فعالیت متقاضی یا سود عرف بانکی، و مدت قرارداد نیز ۱۰ الی ۱۵ سال تعیین گردد.
فروش تجمیعی به این صورت که با اتحادیه ها، اصناف و سازمان های دولتی مذاکره شود و با انعقاد قرارداد فی مابین، واحدهای یک بخش یا طبقه را به صورت تجمیعی با شرایط خاص به این ارگان ها به فروش یا حتی اجاره به شرط تملیک واگذار گردد .و خود ارگان یا اتحادیه فروش موردی واحدهای بخش مورد نظر را انجام دهد.
ارائه تسهیلات بانکی پیشنهاد می گردد همانطور که برای پروژه های دیگر تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده و  خریداران می توانند تا مبلغی از ثمن کل معامله را از این تسهیلات استفاده نمایند، برای خرید واحدهای اطلس مال نیز تسهیلات ویژه بانکی ارائه شود.
ارائه تخفیفات ویژه در تبیین استراتژی فروش می توان برای جذب مشتریان و تحقق فروش بیشتر از ارائه تخفیف  استفاده کرد .به این منظور برای نمونه برای خریدارانی که از سقف خاصی بیشتر خرید نمایند تخفیفات ریالی یا هدایا و یا مزایای خاصی مانند امکان استفاده رایگان از پاکینگ یا انباری را اعمال نمود .شایان ذکر است در فرهنگ ایرانی تخفیف یکی از موارد خوب برای بازاریابی می باشد و مورد خوبی برای ترغیب خریداران می باشد .البته باید در نظر داشت که این تخفیفات به نحوی باید اعمال شود که به فروش و نام پروژه لطمه ای وارد نشود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی