مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

جلسه تحلیل استراتژی های قیمت گذاری / دکتر علی خویه



ادامه مطلب
تاریخ : یکشنبه نهم مرداد ۱۴۰۱ | 20:41 | نویسنده : بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی و تجاری | نظر بدهید

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش ، بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

 

معرفی  مهندس علی خویه،
مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش ، بازاریابی و فروش املاک و مستغلات



ادامه مطلب
تاریخ : یکشنبه نهم مرداد ۱۴۰۱ | 19:55 | نویسنده : بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی و تجاری | نظر بدهید

روش های بازاریابی املاک و مستغلات

ارسال توسط : مشاور فروش و بازاریابی در بازاریابی ساختمانبازاریابی مسکنبازاریابی و فروش املاک و مستغلات 1 دقیقه قبل۰ 0 بازدید

نقش بازاریابی در دنیای به شدت رقابتی امروز، غیر قابل انکار است. حال، زمانی که این پدیده حیاتی دنیای نوین را برای به کارگیری در صنعت سنتی ولی درحال رشد ساختمان درنظر قضیه بگیریم، کمی پیچیده تر هم میشود. صنعتی که از زیرساختهای اولیه ی توسعه هر کشوری به حساب می آید و بهبود روشها و راهکارها در آن، خود موجب حرکت چرخ عظیم توسعه و پیشرفت آن کشور می شود. برخی از روش های روز و تبلیغات بازاریابی در کشورهای توسعه یافته به مراتب با هزینه کمتر و بازده بالا انجام ؛ میگردد لیکن در کشور عزیزمان ایران به دلیل وابستگی تبلیغات وبازاریابی به سیاست اقتصاد ؛ عمومی کشور ؛ رشد علمی و فرهنگی و موارد دیگر عملا بکارگیری متدهای روز و جدید به دلیل هزینه بالا و بازده کم امکانپذیر نیست.


در ایران طی سالهای اخیر شاهد رشد و توسعه بکارگیری روشهای نوین بازاریابی تبلیغات و در پروژه های ساخت و ساز مسکونی، تفریحی، تجاری، اداری و شهرک ها بوده ایم. ارتباطات بازاریابی در این صنعت با اهداف زیر مورد توجه و استفاده قرار گیردمی گیرد:
• جذب مشتری با کیفیت برای پیش خرید یا خرید واحدهای در دست ساخت یا آماده تحویل
• جذب سرمایه گذار برای مشارکت در طرحها و پروژههای ساختمانی
• جذب فعالان تجاری (بعنوان مثال برندهای مطرح) برای حضور و فعالیت اقتصادی در این مجتمع ها پس از آماده سازی
• جذب بازدیدکننده و مشتری پس از شروع فعالیت مجتمعها به ویژه مجتمع های تجاری تفریحی

 


برای تحقق هر یک از اهداف فوق، شرکتهای سرمایه گذار، طراح و سازنده این پروژه ها در حوزه بازاریابی و ارتباطات نیازمند خدمات مختلفی هستند
• تحقیقات بازاریاب ی و طرا ح ی کمپی ن: این خدمات با هدف کمک به فروش سریع و با کیفیت واحدهای مسکونی، تجاری و اداری و نیز معرفی کل پروژه در کمترین زمان و با روشی مقرون به صرفه ارائه میشود. کمپین یک برنامه جامع یکپارچه تبلیغاتی است که کلیه رسانههای موثر برای جذب مشتری در کمترین زمان شناسایی انتخاب و میکند. بعلاوه، پیامهای ارتباطی و جذاب اثرگذار در قالب کمپین خلق شده و از طریق رسانه های انتخاب شده به مخاطبین هدف / بازارهای هدف انتقال مییابد.
•ساخت تیزر و فیلم صنعتی: فرایند معرفی جذب و مشتری و سرمایهگذار در بسیاری از پروژههای ساختمانی مدتها قبل از شروع عملیات ساخت شروع میشوند. مهمترین ابزار برای معرفی این پروژهها تیزرها و فیلمهای صنعتی با ساختارهای رئال، انیمیش یا ترکیبی است.
•تهیه کاتالوگ: در پروژههای ساختمانی بزرگ یکی از مهمترین ابزارهای معرفی و فروش هایکاتالوگ جامع هستند. این هاکاتالوگ اطلاعات دقیقی از پروژه را بطور مستقیم به خریدار احتمالی و سایر ذینفعان پروژه ارائه میدهد.
• مالتی مدیا و وبسای: شبکه اینترنت یک چندرسانه ای ارزان و بسیار موثر است. واحدهای فناوری اطلاعات می توانندکلیه خدمات ساخت مالتی مدیا، کاتالوگ های  الکترونیکی را برای پروژه های ساختمانی بزرگ و متوسط بهمشتریان ارائه کنند

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing

 

• تبلیغات محیطی: بخش تبلیغات محیطی می تواند بهترین های موقعیت مکانی را برای معرفی و تبلیغ پروژههای ساختمانی با صرف هزینه های بسیار معقول اقتصادی و ارائه نماید. بعلاوه این واحد میتوان با استفاده از موقعیت مکانی پروژه، آنرا تبدیل به یک رسانه موثر و کم هزینه نماید.
• معماری و دکوراسیون داخلی: واحد خدمات معماری و دکوراسیون داخلی می تواند دربازاریابی نوین به پروژههای مسکونی، تفریحی، تجاری، اداری و نیز طرحهای ساختمانی چندمنظوره خدماتی با دامنه وسیع ارایه دهد که این فعالیتها از قبیل مشاوره، طراحی، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای بیرونی را شامل می شود

 

برچسب گذاری شده با :آموزش بازاریابی بازاریابی صنعت ساختمان بازاریابی مسکن بازاریابی واحد های بازاریابی واحد های تجاری بازاریابی واحد های مسکونی بازاریابی واحد های مسکونی و تجاری روش بازاریابی مسکن روش های بازاریابی املاک و مستغلات روش های فروش سریع املاک و مستغلات روش های فروش سریع واحد های مسکونی روش های فروش واحد های مسکونی شهرک های مسکونی صنعت ساختمان فروش سریع زمین فروش سریع مجتمع های اداریفروش سریع مجتمع های تجاری مهندسی فروش نحوه بازاریابی مسکن


 
تاریخ : سه شنبه هجدهم تیر ۱۳۹۸ | 17:53 | نویسنده : بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی و تجاری | نظر بدهید

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

مهندسی فروش در صنعت ساختمان

ارسال توسط : مشاور فروش و بازاریابی در بازاریابی ساختمانبازاریابی مسکنبازاریابی و فروش املاک و مستغلات 1 دقیقه قبل۰ 0 بازدید

مهندسی فروش :
مهندسی فروش در واقع به درگیری و اشتغال فرد متخصص ) مهندس ( در فرآیند فروش اتلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ها، محصولات پیرامون ما هر لحظه به سمت پیچیده تر شدن گام بر می دارند. امروز، به دلیل تغییرات نسبتاً سریع سلیقه و خواسته مشتریان و همچنین گرایش روزافزون کلیه محصولات به فنآور شدن ) تکنولوژیک تر شدن ،( این نیاز احساس می شود که در هنگام تولید محصولات، مهندسان از نزدیک بامشتریان ارتباط داشته و بدون واسطه، شنوای خواسته های ایشان باشند تا محصولی کاملاً منطبق با نیاز مصرف کننده تولید کنند و همچنین در زمان خرید مشتری مستقیماً، محصول را برایش، تشریح نمایند.
لزوم پیاده سازی مهندسی فروش در صنعت ساختمان:
یکی از بزرگترین و جذابترین بازارهای حال حاضر دنیا، صنعت ساختمان است. این صنعت نیز با نوآوری ها پ و یشرفت های روزافزون، در حال حاضر بازاری به شدت رقابتی ، پیچیده و چند بُعدی را تشکیل داده است که فعالیت در نآ نیازمند داشتن یک تیم و متخصص حرفه ایست که بتواند کلیه فرآیند را به صورت یکپارچه و آگاهانه پیش ببرد. به همین دلیل بحث مهندسی فروش در این صنعت با هدف یکپارچه کردن ابعاد تخصصی مختلف مانند فنی مهندسی، بازاریابی، مالی و فروش وارد شده است

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

عوامل موثر بر سود در صنعت ساختمان:
. ۱آسیب شناسی صنعت ساختمان در ایران
. ۲عدم دقت کافی در انتخاب مخاطبان بالقوه
. ۳عدم دقت کافی در انتخاب موقعیت مکانی پروژه
. ۴تعریف کاربری بدون توجه به موقعیت پروژه
. ۵عدم طراحی صحیح به دلیل ضعف طراح یا ضعف کارفرما در دریافت صحیح اطلاعات
. ۶اتخاذ سیاست های تامین مالی و ناصحیح ضعیف به دلیل عدم استفاده از مشاوران حرفه ای
. ۷عدم وجود دقت کافی در تحقیقات بازار
. ۸سیستم های سنتی فروش
. ۹عدم اتخاذ سیاست های صحیح قیمت گذاری و پرداخت
.۱۰عدم وجود مشاوران بازاریابی تبلیغات و حرفه ای و یا هماهنگ نبودن با بخشهای دیگر
.۱۱عدم وجود سیاست های صحیح در پیش فروش پروژه
.۱۲افزایش هزینه به دلیل عدم یکپارچگی سیستم
.۱۳عدم وجود مستند سازی.’

 

بازاریابی به عنوان یک اصل قوی در صنعت های مختلف شناخته شده ،که صنعت ساختمان از آن مستثنا نیست.به طوری که بازاریابی یک نوع علم قوی که شامل) مهندسی ، مدیریت و سایر( است ،در کمک به صنعت شناخته می شود.ولی با توجه به مقاومت سنت و تفکرات سنتی در کشور های در حال توسعه مانند کشور ما اجازه خود نمایی به این علم را در صنعت به خصوص صنعت ساختمان نمی دهد.و دلیل کلی تر این مقاومت گذر از دوره صنعتی به دوره الکترونیک می باشد ،که بسیاری از عوام مقاومت خود را در مقابل این تغییر نشان می دهند.در این میان صنعت ساختمان شامل بخش های جزیی تری میباشد که این خود میتواند زمینه قوی را برای پیشبرد اهداف بازاریابی )کمک به رشد اقتصاد،ایجاد اشتغال زایی و….(ایجاد نماید

 

 

انجام پروژه های بازاریابی ویلا، ساختمان، آپارتمان، ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

 

علی خویه

 

برچسب گذاری شده با :آپارتمان استراتژی های فروش املاک اصول پیش فروش واحدها انجام پروژه های بازاریابی پروژه های ساختمانی انجام پروژه های بازاریابی ساختمان انجام پروژه های بازاریابی شرکت های عمرانی انجام پروژه های بازاریابی مسکن انجام پروژه های بازاریابی ملک انجام پروژه های بازاریابی ویلا بازاریابی پروژه های ساختمانی بازاریابی در صنعت ساختمان بازاریابی ساختمان بازاریابی شرکت های ساختمانی بازاریابی مسکن بازاریابی ملک بازاریابی و فروش املاک و مستغلات آپارتمان بازاریابی و فروش املاک و مستغلات انبوه سازان بازاریابی و فروش پروژه های عمرانی برج ها جشنواره های فروش املاک ساختمان شرایط پیش فروش شرایط پیش فروش برج شرایط پیش فروش ساختمان شرایط پیش فروش ملک شرایط پیش فروش واحد های تجاری شرایط پیش فروش واحد های مسکونی شرایط پیش فروش واحدها شرایط پیش فروش واحدهای اداری شرایط فروش پروژه ساختمانی شرکت های ساختمانی شرکت های عمرانی صنعت ساختمان فروش واحد های مسکونی مستغلات ملک ملک، مستغلات مهندس ساختمان مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات واحدهای تجاری واحدهای مسکونی


 
تاریخ : سه شنبه هجدهم تیر ۱۳۹۸ | 17:2 | نویسنده : بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی و تجاری | نظر بدهید

مراکز خرید تجاری مدرن در ایران سابقه زیادی ندارند و از یک دهه قبل تاکنون ساخت این مراکز براساس مدل های اروپایی و آمریکایی در ایران رواج یافته است. از آنجا که مدرنیزاسیون در ایران عموما بر پایه یک تفکر شکل نگرفته است، ضرورت ها و باید ها و نباید ها کاملا دیده نمی شود.

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

مراکز خرید هم در ایران بدون مطالعات و تحقیقات بنیادین یک باره در شهرهای بزرگ ایران و به خصوص تهران قد برافراشت و این روزها با رکود شدید خریدوفروش مواجه شده است. مدیریت مراکز خرید دارای اصول و قواعدی است که باید قبل از ساخت، تهیه و تدوین شود.

بسیاری از سرمایه گذاران فرقی میان مراکز خرید مدرن با پاساژ قائل نمی شوند و فکر می کنند مراکز خرید مدرن همان پاساژ هستند، در صورتی که مال ها یا شاپینگ مال ها براساس تفکر «خرید با لذت» شکل گرفته و خیلی ها برای تفریح به مراکز خرید می روند. مراکز خرید مدرن شما در شمال حتما دارای مطالعات و تحقیقات بازار است و در آن استراتژی تولید تدوین شده است. آیا قرار بود واحدهای تجاری مرکز خرید شما به فروش برود یا به صورت اجاره واگذار شود؟ آیا برای برندها شما برنامه ای تدارک دیده بودید؟

شما باید برنامه فروش را براساس استراتژی از قبل تدوین شده بنویسید. به عبارت ساده تر شما نمی توانید بدون برنامه وارد بازار فروش شوید چراکه برنامه بازاریابی مراکز خریدتان کاملا شما را به آن سمت و سو هدایت می کند. در حقیقت همه چیز وابسته به استراتژی سازمانی مرکز خرید شماست.

در دنیا مراکز خرید بیش از آنکه به فروش بروند مورد بهره برداری قرار می گیرند و حتی رشته تحصیلی مدیریت بهره برداری مراکز خرید وجود دارد تا مدیر مربوطه بتواند از واحدهای تجاری و اداری بهره برداری مالی کند زیرا منافع مالی مراکز صرفا در فروش حاصل نمی شود، بلکه گاه با ایجاد پاخور مناسب و جذب تبلیغات خوب از سازمان ها و شرکت های بزرگ منافع مالی تأمین می شود یا فروشگاه های بزرگ را به شیوه مشارکت در فروش کالا به برندهای معروف اجاره می دهند. بنابراین شما برای مدیریت فروش حتماً مطالعات و تحقیقات بازار مرکز خرید خود را مطالعه و براساس آن برنامه فروش را تدوین کنید.

 

منبع: forsatnet.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی