مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

بازاریابی املاک و مستغلات

amirhosein hana | سه شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۶:۴۲ ق.ظ
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}

گزارش امکان سنجی و ارزیابی  اقتصادی
 احداث مجتمع چند منظوره

اقامتی ، تفریحی
 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

عناوین مطالب                                                                                                         شماره صفحه

شناسنامه.......................................................................................................................................................................5

چکیده مدیریتی.............................................................................................................................................................6

مقدمه.............................................................................................................................................................................7

فصل اول: شناخت استان گیلان و شهرستان بندر انزلی.............................................................................................8

             موقعیت جغرافیایی استان گیلان.................................................................................................................9

             پیشینه تاریخی...........................................................................................................................................12

            الگوی زندگی و فرهنگی استان گیلان.......................................................................................................14

           شاخص های اکولوژیک استان گیلان برای توسعه گردشگری...................................................................16

          طرح توسعه پایدار منطقه نمونه گردشگری در شهرستان بندر انزلی.............................................................19

          خط ومشی های حفاظت در مدیریت محیط زیست استان گیلان.................................................................26

          مهمترین جاذبه های دیدنی و توریستی استان گیلان...................................................................................34

فصل دوم:آمار و اطلاعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان گیلان....................................................................36

         نگاهی گذرا به  شاخص های کلان اقتصادی کشور......................................................................................37

         آمار و اطلاعات و شاخص های اقتصادی استان گیلان و بندر انزلی............................................................40

        مقایسه آمار و اطلاعات اقتصادی بندر انزلی با سایر شهرهای استان گیلان..................................................57

       گردشگری و توریسم بندر انزلی از نگاه آمار و اطلاعات....................................................................................62

       ظرفیت تولید محصولات کشاورزی و صنعتی در استان گیلان..........................................................................63

       منطقه آزاد تجاری ، صنعتی بندر انزلی.................................................................................................................69

       شاخص های توسعه استان گیلان........................................................................................................................77

      آمار و شاخص های اجتماعی استان گیلان درمقایسه با سایر استانها.................................................................81

عناوین مطالب                                                                                                         شماره صفحه

فصل سوم: آمار و اطلاعات مرتبط با ساخت وساز....................................................................................................87

             اهمیت و انتخاب بخش ساختمان.............................................................................................................88

            آمار و اطلاعات کلان بازار مسکن.............................................................................................................89

             اهداف بخش مسکن در برنامه چهارم توسعه اقتصادی کشور..................................................................91

            بازارسرمایه گذاری در بخش زمین و ساختمان...........................................................................................93

           آمار و اطلاعات مرتبط با بخش ساختمان در استان گیلان در مقایسه با سایر استانها.................................95

          ابعاد اقتصادی کمپینگهای اقامتی و تفریحی درکشور...................................................................................100

          چارت سازمانی پیشنهادی جهت مدیریت نگهداری کمپینگ.......................................................................115

         معرفی نمونه از مجتمع های خدماتی رفاهی  و تفریحی کشور....................................................................116

         هزینه های اقامت در مهمانسرای ایرانگردی وجهانگردی بندر انزلی...........................................................120

         فرصتها و تهدیدهای احداث مجتمع اقامتی، تفریحی.....................................................................................122

        بنگاهها و شرکتهای مرتبط با صنعت مجتمع های اقامتی ، تفریحی.............................................................122

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل شاخص های اقتصادی طرح.......................................................................................124

        موقعیت محل پروژه با استفاده از نقشه های هوایی.........................................................................................125

       مشخصات و موقعیت زمین................................................................................................................................126

       فروض کلی .......................................................................................................................................................128

      شاخص های اقتصادی.........................................................................................................................................133

      تحلیل حساسیت..................................................................................................................................................134

عکسهای محل پروژه..................................................................................................................................................135

نتیجه گیری.................................................................................................................................................................140

 

 

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

  • amirhosein hana

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی