مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

نتایج تحقیقات بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

amirhosein hana | دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۷ ب.ظ
برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
Real-Estate (1)

نتایج تحقیقات بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

در تحقیقات انجام شده در کشور انگلستان توسط سیلاس و بریان آبروز به موضوع بازاریابی در صنعت ساختمان مورد  توجه قرار گرفته است در این مقاله نویسنده تأکید دارد که به رویکرد سیستماتیک از طریق برنامه ریزی ، اجرا و ارزیابی فرآیندهای بازار در این دنیایی که به سرعت در حال تغییر است و نیاز ها و خواسته های مشتریان تغییر می  کند باید استرتژی های تهاجمی را بیش گرفت تا بتوان مزیت رقابتی ایجاد کرد و با سایر رقبا به رقابت پرداخت.

در مقاله ای دیگر که توسط چارلز چله و مایکل گاردین نوشته شده بود مهم ترین عوامل در زمینه استراتژی هایبازاریابی در صنعت ساختمان به امور مالی و منابع انسانی و مدیریت تأکید بسیار داشت و در این مقاله نویسنده در  نظر داشت یک مدل پویا را معرفی کند تا برای مقابله با تغییرات آنی یک برنامه ریزی گام به گام داشته باشد.

کتاب بازاریابی املاک و مستغلات نوشته علی خویه و فهیمه احمدی که در این کتاب سعی شده است تا برخی از مفاهیم ساده و موردنیاز توضیح داده شود و سپس به مفاهیم بازاریابی و خرید و فروش و رفتار خریداران و فروشندگان بررسی خواهد شد، همچنین برخی از تکنیک ها و راهکارهای بازاریابی ارائه میگردد .در میان مباحث اصلی کتاب سعی شده است مطالب، نکاتی مهم و ضروری در انتخاب، خرید، فروش و بازاریابی ملک ارائه شود.

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

 

با هر نوع تقسیم بندی که از اقتصاد داشته باشیم، نقش بخش ساختمان در کمک به سایر بخشهای اقتصادی غیرقابل انکار است .بخش ساختمان در ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن بستر مناسب برای همه فعالیتها نقش محوری دارد .از زاویه دیگر اگر اقتصاد را به دو بخش پیشرو و دنباله رو تقسیم کنیم، بدیهی است که بخش ساختمان یک بخش پیشرو است و تحرک اقتصادی این بخش، سبب تحرک در بخشهای دیگر اقتصاد می شود .در حال حاضر  بخش مسکن در رکود به سر می برد و این موضوع که تداوم رکود به هیچ عنوان به صلاح این بخش و کل اقتصاد نمی باشد، بر کسی پوشیده نیست .در طول چهار دهه اخیر همواره رونق ساخت و ساز با افزایش تورم و نیز رکود و تثبیت قیمت در بخش مسکن با رکود ساخت و تولید توأم بوده است .

دولت برای پایان بخشیدن به این رویه مذموم و مخرب، حذف انگیزه های سفته بازی از بخش را در دستور کار قرار داده و از طریق وضع مالیات بر نقل و انتقال مکرر مسکن و کنترل تسهیلات خرید مسکن، مترصد اصلاح این چرخه معیوب است .این اقدام دولت قابل احترام و ستودنی است، اما می بایست با اقدامات تکمیلی همراه شود که به تقاضای سفته بازی منجر نگردد؛ در غیر این صورت، با این استدلال که هرگونه ارائه تسهیلات خرید مسکن موجب تحریک تقاضای سفته بازی است، نمی توان از پیامدهای منفی نادیده گرفتن طرف تقاضای مسکن کمبود تقاضای مؤثردر این مقطع در امان ماند. بازار مسکن در ایران بسیار شبیه به بازار مسکن در کشورهای نفتی است .این بازار به دلیل  این که در ایران است، خاص نیست، به دلیل این که در یک کشور نفتی است، خاص می شود !چند اتفاق در کشورهای نفتی می افتد؛

اولاا نرخ رشد  نقدینگی در این کشورها بالاتر از متوسط جهانی است .دلیل این امر هم سیاست های مالی انبساطی است که در این کشورها وجود دارد .

ثانیاا، بی ثباتی اقتصاد کلان در این کشورها بیشتر است .چرا که نوسانات قیمت نفت به بی ثباتی سیاست های مالی در این کشورها و در نتیجه به بی ثباتی اقتصاد این کشور منجر می شود .همه این ها سبب می شود تا تورم در این کشورها به یک امر معمول تبدیل شود .البته چند کشور نفتی نظیر نروژ و کانادا از این امر مستثنی هستند . این تورم مزمن در کل اقتصاد خودش را نشان می دهد .اما در بخش مسکن بروز و ظهورش متفاوت است .دلیل تفاوت هم به زبان اقتصاد کم کشش بودن عرضه یا عدم امکان عرضه مسکن در کوتاه مدت است .هرگاه درآمدهای نفتی زیاد می شود و سیاست های انبساطی اتخاذ می گردد و فاصله رشد نقدینگی با رشد قیمت مسکن مسکن زیاد می شود، بعد از آن شاهد یک جهش هستیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی