مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

بازنگری چشم انداز و ماموریت سازمانی شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir )

 

چشم انداز

تبدیل شدن به برند برتر و مرجع و الگوی بازار در ارائه خدمات حرفه ای بازار زمین و ساختمان

 

ماموریت

شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir ) سازمانی است دانش محور که با ارائه خدمات جامع بازار زمین و ساختمان برای  همه مشتریان و نیز به عنوان بازوی تخصصی شرکت فعالیت می کند.

ارائه خدمات جامع، با کیفیت برتر و مطمئن جهت تامین منافع مشتریان (اعم از کارفرمایان و مصرف کنندگان نهایی) سرلوحه فعالیت شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir ) می باشد.

ارتقا سرمایه های انسانی و ایجاد فرهنگ سازمانی پویا و یادگیرنده و نیز ایجاد و توسعه شبکه ای قوی از منابع انسانی، اطلاعاتی، مالی و شرکای تجاری قابل اطمینان و کارآمد تضمین کننده تداوم عملکرد مطلوب سازمان می باشد.

شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir ) مزیت رقابتی خود را از طریق دانش بازار، مدیریت و سازماندهی منسجم و ترکیب توانمندی های بازیگران مختلف بازار، برای حضور فعال و خلاق در بازار املاک و مستغلات به عنوان حلقه اتصال و عامل ایجاد هم افزایی بین عوامل عرضه و تقاضا کسب می کند.

در نهایت با ایجاد منابع درآمدی جدید در بازار خدمات زمین و ساختمان، شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir ) اهداف اقتصادی خود را عملی ساخته و دستیابی به اهداف مالی شرکت www.resm.ir  را تسهیل می نماید.

 

 

 

 

واژه نامه

برند برتر: نامی تجاری که با توجه به ارزش آن برای مشتریان، جزو اولین و بهترین شرکتهایی باشد که مشتریان را به خود جلب کرده و با استفاده از رضایتمندی و وفاداری مشتریان و پاسخگویی مطلوب به تعهدات خود، بتواند جایگاه رقابتی برتری در بازار به دست آورد.

مرجع بازار: قرار گرفتن در جایگاهی که از نظر قیمت و سایر شرایط کسب و کار دیگران به آن رجوع کنند و بتواند نقشی تاثیرگذار یا تعیین کننده در تعاملات بازار داشته باشد.

الگوی بازار: سازمانی که از نظر نحوه تعریف محصولات و خدمات، تنوع، کیفیت، شیوه سازماندهی و مدیریت، یا سایر ابعاد عملکرد در جایگاهی قرار گیرد که به عنوان نوآور یا پیشرو مورد الگوبرداری دیگران قرار گیرد.

خدمات حرفه ای: ارائه خدمات به شکل سازمان یافته، با طراحی آگاهانه آمیزه بازاریابی خدمات، متکی به افراد خبره با دانش تخصصی و تجربه کافی (ترجیحاً با کسب مدارج و استانداردهای موجود داخلی و بین المللی) که بتوانند خدمات را با ارزش مناسب از دید مشتری، در زمان مناسب و با ثبات نسبی کیفیت به شکل قابل اطمینان و مستمر ارائه دهند.

خدمات بازار زمین و ساختمان: هرگونه خدمات مرتبط با بازار خرید، فروش، سرمایه گذاری و توسعه زمین و ساختمان که مکمل یا پشتیبان زنجیره ساخت و ساز باشد (شامل خدمات توسعه زمین، خدمات املاک و مستغلات، خدمات سرمایه گذاری و مشارکت، خدمات مشاوره اقتصادی و مالی، خدمات تحقیق بازار، خدمات بازاریابی و فروش، خدمات پس از فروش، خدمات مدیریت املاک، خدمات آموزشی و غیره، که در تصویر زیر خلاصه شده است).

زنجیره اصلی

ساخت و ساز

(Real Estate Development)

 

خدمات بازار زمین و ساختمان

(Real Estate Services)

خدمات جامع: توان ارائه خدمات به گونه ای که مجموعه نیازهای مشتریان را پوشش دهد و مشتریان برای دریافت بخشی از خدمات مجبور به مراجعه به دیگران نباشند.

سازمان دانش محور (یا دانایی محور): سازمانی که شکل گیری، ماهیت خدمات و نحوه عملکرد آن با محوریت سرمایه یا سایر امتیازات و انحصارات نبوده و بر پایه دانش و سرمایه های فکری، از طریق یافتن راه حل های فنی و تخصصی برای مسائل کارفرمایان و مشتریان، کسب درآمد می کند. (به عبارت ساده تر سازمانی که در آن فکر پول می آورد، نه اینکه فقط پول پول بیاورد. چنین سازمانی حتی بدون سرمایه زیاد قادر به تامین مالی و ارائه خدمات با استفاده از دانش و خلاقیت می باشد).

بازوی تخصصی: واحد سازمانی (اعم از فرد، گروه یا سازمان مستقل) که به درخواست واحد بالاتر صاحب اختیار خود (اعم از مدیر یا سهامدار) پاسخگوی نیازهای فنی و تخصصی از طریق ارائه خدمات مشاوره، تحقیق و توسعه و سایر خدمات مطالعاتی بر اساس روابط تعریف شده کاری باشد. (در اینجا منظور این است که بر خلاف بازوی اجرایی یا ستادی یا اداری، بازوی تخصصی صرفاً برای پاسخگویی به مسائل فنی و تخصصی مشخص که مورد مشورت قرار گیرد فعالیت می کند و دائماً درگیر در فرآیندهای اداری و اجرایی واحد بالاتر نمی باشد).

مشتری: هر شخص حقیقی یا حقوقی که برای دریافت خدمات یا انجام هرگونه تعامل و تبادل مرتبط با ماموریت سازمان به صورت بالقوه یا بالفعل با سازمان در ارتباط باشد. سطح اولیه ارتباط با مشتری، ارباب رجوع یا مراجعه کنندگان موردی را شامل  می شود (که آیا آنها به سازمان مراجعه می کنند یا سازمان به آنها) و مشتریان بالقوه می باشند. در مرحله بعدی خریدارانی قرار دارند که حداقل یک بار خرید یا معامله ای انجام داده اند. در مرحله بعد خریداران همیشگی و بعد مشتریان وفادار می باشند که تعامل مستمری با سازمان دارند. برخی مشتریان نیز به سطح مبلغ یا معرف سازمان می رسند و به شکل مستقیم و غیرمستقیم مشتریان دیگری را معرفی می کنند. در نهایت، بالاترین سطح ارتباط با مشتری "مشتری در جایگاه شریک" می باشد، که آن دسته از مشتریان را شامل می شود که به دلیل اعتماد بالا و دستیابی به منافع مشترک تمایل به نوعی شراکت کاری و تجاری بلندمدت با سازمان پیدا می کنند. برای شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir )، عمدتاً دو دسته مشتری وجود دارند: 1) کارفرمایان و 2) خریداران یا مصرف کنندگان نهایی.

کارفرمایان: برای شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir )، کارفرمایان اشخاص حقیقی یا حقوقی می باشند که کاری را به شرکت ارجاع کنند یا خدماتی را از آن درخواست کنند و خود مصرف کننده نهایی نباشند. عمده کارفرمایان را مالکان، سازندگان و سرمایه گذارانی تشکیل        می دهند که نیاز به خدمات پشتیبان و مکمل در زنجیره ساخت و ساز دارند (مانند خدمات توسعه زمین، بازاریابی و فروش واحدهای ساخته شده، یافتن شریک برای ساخت و ساز و نظایر آن).  

خریداران یا مصرف کنندگان نهایی: برای شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir )، خریداران نهایی اشخاص حقیقی یا حقوقی می باشند که خدمات شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir ) را خریداری نمی کنند، بلکه محصول نهایی مورد نظر کارفرما را خریداری می کنند (خریداران زمین و یا واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، ...ارجاع شده از طرف کارفرما که ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir ) فروش آنها را به عهده گرفته است). این خریداران ممکن است خود مصرف کننده نهایی باشند (مانند ساکنان یک واحد مسکونی) یا اینکه ممکن است به عنوان واسطه عمل کرده و بخشی از تقاضای سرمایه ای را تشکیل دهند. در هر صورت آنها خریداران محصول نهایی می باشند و نه خریداران خدمات شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir ).

سرمایه های انسانی: هرگونه ارزشی که از انسان نشأت گیرد یا وابسته به ویژگی های انسانی باشد و برای عملکرد سازمان ضروری باشد؛ شامل سرمایه یا دارایی های ملموس که قابل محاسبه هستند و مستقیماً در افزایش دارایی ها یا ارتقا رتبه فنی و تجاری شرکت نقش دارند (مانند تعداد افراد همکار، مدارک تحصیلی و تجربیات دارای ارزش در بازار، مالکیت معنوی ناشی از ثبت اختراعات و امتیازات حقوقی، ...) و سرمایه یا دارایی های غیرملموس که به راحتی قابل محاسبه نیستند ولی در عملکرد سازمان تاثیرگذارند (مانند انگیزه و روحیه افراد، احساس تعلق به سازمان، تعهد، اعتماد، ...).

فرهنگ سازمانی پویا و یادگیرنده: اشاره به مفهوم "سازمانهای یادگیرنده" است که ویژگی عمده آنها قدرت یادگیری تیمی برای سازگاری با تغییرات و نیز اثرگذاری بر محیط است که نتیجه آن چابکی، انعطاف پذیری، همراه با خلاقیت و نوآوری است.

حلقه اتصال عوامل عرضه و تقاضا: منظور این است که شرکت ( مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات resm.ir ) خود مستقیماً وارد زنجیره عرضه (ساخت و ساز) نمی شود، بلکه عمده فعالیت خود را به شناسایی و معرفی عوامل بازار به یکدیگر خواهد کرد تا در نقش یک واسطه تسهیل گر معاملات بازار زمین و ساختمان فعالیت کند.

هم افزایی (synergy): به معنی ایجاد ارزش افزوده مضاعف ناشی از ایجاد هم سویی و هماهنگی هوشمندانه بین عوامل مختلف عرضه و تقاضای بازار می باشد که عمدتاً از چهار طریق قابل حصول است: 1) کنار هم قرار دادن عوامل مکمل (مانند مشارکت مالک، سازنده و سرمایه گذار)؛ 2) استفاده از هم زمانی و به موقع روی موج فرصتها سوار شدن (مانند هم زمانی فروش با رونق یا هم زمانی خرید با رکود)؛ 3) فعالیتهای چند منظوره یا با یک تیر چند نشان زدن (مانند فعالیتهای بازاریابی که به طور همزمان چند هدف مختلف مانند کسب اطلاعات بازار، شناسایی مشتریان، تبلیغات، فروش و محک زدن شرکای تجاری را دنبال می کنند)؛ 4) استفاده از واکنش های زنجیره ای و شبکه ای (مانند بازاریابی شبکه ای و استفاده از زنجیره معرف ها در کل شبکه ارتباطی).

  • amirhosein hana
بازار املاک، مستغلات و ساختمان در ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به ماهیت این بازار، که بزرگترین سرمایه­ی بسیاری از خانوارها و فعالان ایرانی را تشکیل می­دهد، روند حرکتی این بازار با سایر بخشهای اقتصادی متفاوت می­باشد. بسیاری از فعالان در سایر بخشهای اقتصادی، از املاک و مستغلات به عنوان بخشی از سبد داراییهای خود جهت مدیریت ریسک درآمدی و سر
  • amirhosein hana