مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

بازار املاک، مستغلات و ساختمان در ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به ماهیت این بازار، که بزرگترین سرمایه­ی بسیاری از خانوارها و فعالان ایرانی را تشکیل می­دهد، روند حرکتی این بازار با سایر بخشهای اقتصادی متفاوت می­باشد. بسیاری از فعالان در سایر بخشهای اقتصادی، از املاک و مستغلات به عنوان بخشی از سبد داراییهای خود جهت مدیریت ریسک درآمدی و سرمایه­ای استفاده می­کنند. در این بین واحدهای تجاری و اداری از پیچیدگی و حساسیت بالاتری برخوردار هستند. شناخت عوامل تاثیرگذار بر آن می­تواند منجر به تصمیم گیری آگانه شود. در برهه کنونی که یکی از بزرگترین تغییرات اقتصادی در کشور حاکم می­باشد و با پیاده­سازی طرح هدفمندی یارانه­ها، پارادیم­های اقتصادی کشور دستخوش تغییرات شده است، لزوم بهره­گیری از شناخت کافی در بحث تصمیم گیری از اهمیت بیشتری برخوردار است. از طرفی گذر از سنت به مدرنیسم، شرایط جدید را بر جامعه حاکم نموده و نیاز به ارائه خدمات نوین در جامعه مشهود است. آینده­نگری در رابطه با نیازهای انسانها، می­تواند منجر به کسب موفقیتهای فراوان شود.

هرچند سالهای گذشته، ساختن مجتمعهای تجاری در شهر تهران با موفقیت زیادی روبرو بوده است ولی به جز تعداد معدودی از آنها، بیشتر این موفقیتها معلول مکانیابی صحیح بوده است. البته در این بین مواردی نیز بر اساس استفاده صحیح از متغیرهای تصمیم­گیری و شناخت دقیق نیازهای پاسخ داده نشده، و مجهز کردن خود به علم بازاریابی و فروش توانسته­اند موفقیتهای بسیار مناسبی کسب نمایند که از جمله می­توان به مجتمع تیراژه، مجموعه هایپر استار اشاره نمود. ساختن مجتمعهای تجاری معمولی دیگر جوابگو نیازها نمی باشد و موفقیت خاصی برای آن در شهر تهران متصور نیست. به نظر می رسد مجتمعهای تجاری از این به بعد باید دارای شرایط متفاوت و منحصر به فرد باشند. مجتمعهای موفق بر اساس شناخت صحیح نیازهای محیطی و نقاط قوت خود و در انطباق این دو عامل موفق خواهند بود، در غیر اینصورت با مشکلات جدی روبرو می­باشند.

سعی ما در این گزارش و فعالیتهای آینده برنامه ریزی شده بر پایه ارائه اطلاعات جامع و متناسب برای تصمیم سازی در جهت تصمیم گیری صحیح می­باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی