مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک


در طی سال هایی که من در تولید نرم افزار های مختلف برای بازار املاک آمریکای شمالی به عنوان تحلیلگر سیستم فعالیت می کردم، همیشه بر این اصرار داشتم که لازم است تمام MLS های موجود، قرار دادن نقشه ساختمان در این بانک اطلاعاتی را در هنگام عرضه ملک به بازار اجباری کنند. امری که متاسفانه به دلایل پیچیده فنی و عدم نظارت متمرکز و همسان بر MLS ها تحقق آن بسیار دور از دسترس به نظر می رسد.

در هر حال پیشنهاد من این است که در بسته بازاریابی خودتان، بخصوص برای املاک گران قیمت، نقشه ملک را هم قرار دهید. البته معمولا این کار را مشاور املاک شما برایتان به این ترتیب انجام می دهد که تصویر نقشه ساختمان را در MLS به عنوان یکی از تصاویر ملک قرار می دهد. در این صورت مطمئن شوید که از یک تصویر با کیفیت و خوانا استفاده می کنید. مزیت دیگر این کار این است که اگر ملک در اختیار مستاجر بوده و در نشان دادن آن به خریداران محدودیت وجود داشته باشد، وجود نقشه، عکس و ویدیو، کمک می کند تا خریداران قبل از زمان بازدید از جزییات بیشتری مطلع شده و از اتلاف زمان شما و دردسر های هماهنگی با مستاجر هم جلوگیری شود.

اگر به هر دلیلی به نقشه ملک خودتان دسترسی ندارید، یا نقشه با کیفیتی در اختیار ندارید، شاید بتوانید آن را در یافته و خریداری نمایید. البته قبل از پرداخت هر پولی مطمئن شوید که آنچه به دنبال آن هستید در این سایت وجود دارد. شرکت های دیگری نیز وجود دارند که برایتان نقشه ملک را با دقت فراوان تهیه می کنند. یادتان باشد که تهیه هر نوع عکس و فیلم و نقشه را حتما با کمک گرفتن از متخصصان امر انجام دهید، و گرنه ممکن است نتیجه کاملا معکوس از آب در بیاید.

یکی از روشهای نمایش که من شخصا خیلی می پسندم، ارایه پلان سه بعدی ملک است. با این کار، ضمن اینکه یک بسته بازاریابی حرفه ای تهیه می کنید، ایده بسیار خوبی از فضای داخل ساختمان، ابعاد و گوشه و زوایای آن به مشتریان می دهید. شرکت های مختلفی این کار را برای شما انجام می دهند که لینک به وب سایت دوتای آنها را در آخر این مقاله می توانید بیابید.

یادتان باشد، سرمایه گذاری که برای بازاریابی ملک می کنید همیشه ارزش دارد. گاهی وقتها یک هفته زودتر فروختن ملک صرفه مالی بزرگی برایتان ایجاد می کند که به هزینه ای اندک بازاریابی آن کاملا می ارزد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی