مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

amirhosein hana | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۱ ق.ظ
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

گروه مهندسی فروش ملک (رسم) علی خویه www.resm.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات ، مجری و مشاور پروژه های فروش و بازاریابی علمی و علمی ملک در سراسر کشور

 

مقدمــه.............................................................................................................................................2

حجم ساخت وساز رقبا در منطقه ...............................................................................................2

تقسیم بندی پروژه ها ..................................................................................................................3

جدول پروژه های رقیب ............................................................................................................... 4

تحلیل شرایط رقبا در منطقه ...................................................................................................... 5

شرایط فروش ................................................................................................................................ 5


مشخصات فنی و عمومی ............................................................................................................ 6

ضعفهــا و تهـــــدیدها  ............................................................................................................ 8

استراتژی قیمت وشرایط فروش ............................................................................................... 9

 

 

 

 

 

 



 

گــزارش ارزیابی و قیمت گیـــری منطقه XYZ

 

مقـــدمـه:

XYZ یکی از محلات شمال شهر تهران واقع در منطقه‌ ۱ شهر تهران است. این منطقه مرتفع‌ترین منطقهٔ مسکونی تهران به‌شمار می‌رود و به همین دلیل دمای هوا در آن نسبت به مناطق جنوبی ۵ تا ۷ درجه خنک‌تر است. خیابان اصلی آن که، همنام محله، XYZ نامیده می‌شود به دلیل شیب تندش، در میان رانندگان مشهور است، XYZ از جنوب مشرف به بزرگراه چمران و از شمال محدود به دامنه‌های کوههای شمالی شهر، خصوصاً قله توچال میباشد.

به دلیل آب و هوای خوب و همچنین وجود تله کابین توچال، به‌عنوان یکی از مناطق زیبا و خوش آب و هوا به شمار می‌رود. راه آسفالته‌ای که از پایان خیابان XYZ تا آغاز ایستگاه یک تله کابین کشیده شده و بام‌تهران نام دارد، جای درخوری برای پیاده‌روی، به‌ویژه در روزهای تعطیل است. در راستای این راه، چایخانه‌ها، کافه و رستورانهای بسیاری برپا شده که در دنباله به زمین‌های ورزشی پینت‌بال، تنیس، تیراندازی، باشگاه بدن ‌سازی، و سرانجام به تله کابین توچال میرسد .

دلیل معروفیت این محله، وجود یکی از مسیرهای صعود به قله توچال در آن است که باعث شده عده زیادی علی الخصوص از کوهنوردان با این محله آشنا شوند .

-          حجم ساخت وساز و پروژه های رقبا در منطقه :

یکی از دلایلی که XYZ دارای رشد قابل توجهی از منظر ساخت و ساز میباشد موقعیت منحصر به فردی آن میباشد، از عمده دلایل دیگر میتوان به آب و هوای مناسب و پاکیزه و همچنین متراژ بالای زمینهایی که بصورت منازل ویلایی و کلنگی موجود هستند اشاره نمود، ولیکن همزمان با رشدی        بی وقفه و مداوم و سرسام آور قیمت مسکن در دهه اخیـــــر، نوع ساخت و ساز نیــــز دستخوش تغییر گردیده و در این منطقه نیز مانند تمام مناطق خوش آب و هوای تهــــران قسمت اعظمی از منازل ویلایی به سرعت مبدل به آپارتمانهای با ارتفاع زیاد گردیدند و هم اکنون نوع ساخت در این منطقه مرتفع سازی و بلند مرتبه سازی میباشد، علیهذا کلیه ساخت و سازهای منطقه را از نقطه نظر انواع سازندگان میتوان به سه دسته تقسیم نمود :

1)      پروژه های شخصی ساز :

این پروژه ها در منطقه از تعدد بیشتری برخوردار بوده و اغلب سازندگان را اشخاص متفاوت تشکیل میدهند که بسته به شخص سازنده، نوع پروژه و امکانات جانبی آنهــــا قیمتها نیـــز متفاوت بوده، نوع و شرایط دریافت بهــــاء نیز بدلیل محدود بودن نقدینگی شخص سازنده از محدودیت بیشتری برخوردار میباشد.

2)      پروژه های شرکتی ساز :

زمانی با توجه به درصد سود بالایی که در ساخت و فروش املاک وجود داشت کلیه شرکتهای خصوصی سرمایه گذاری های بسیاری در این بخش نموده اند لیکن حجم این سرمایه گذاریها در منطقه نسبت به سرمایه های شخصی که جهت ساخت و فروش ملک متمرکز گردیده است بسیار اندک میباشند که با توجه به جدول ذیل تنهــــا 17/0% از کل ساخت وسازها مربوط به این شرکتها میباشد(از 17 آیتم فقط 3 پروژه شرکتی هستند). البته با توجه به نوع شرکت و اهمیت اعتبار آنها درصورت معتبر بودن، پروژهای ساخته شده توسط این شرکتها از مراجعین و فروش بیشتری نسبت به اشخاص معمولی برخوردار میباشند.

3)      پروژه های دولتی ساز :

در حال حاضر با توجه به اصل 44  قانون اساسی و بحث خصوصی نمودن شرکتهای دولتی، پروژه هایی که مستقیماً با بودجه دولت اداره بشوند، کمتر به چشم میخورد، فلذا تنها پروژه هایی که بصورت مستقیم جهت استفاده نهادها ویا سازمانهای دولتی باشند توسط آنها ساخته میشوند و دولت سعی در کمتر نمودن دخالت مستقیم خود در این پروژه ها مینماید. البته قابل ذکر است منظور پروژه هایی در حد و اندازه آپارتمانهای چند واحده مد نظر بوده و انبوه سازان دولتی از این قاعده مستثنی میباشند.

جدول پروژه های رقیب :

با توجه به تعداد پروژه هایی که در جدول ذیل آمده است میتوان به این نتیجه رسید که در محدوده پروژه مورد نظر تعداد ساخت و سازهایی که در حدواندازه پروژه پارس سازه تأمین باشند به وفور یافت میشود و نتیجه اینکه اولاً متقاضیان خرید که به این منطقه مراجعه مینمایند جهت انتخاب پروژه از هیچ محدودیتی برخوردار نمیباشند ثانیاً کلیه پروژه های موجود در منطقه جزء رقبــــای شرکت پارس سازه تأمین بوده که با توجه به شرایط فعلی بازار و رکود حاکم بر خرید و فروش املاک علی الخصوص از نوع لوکس و سوپر لوکس با شرایط حاد و حساسی روبرو خواهیم بود

  • amirhosein hana

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی