مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

موضوع: گزارش منابع انسانی واحد فروش

amirhosein hana | سه شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۶:۱۹ ق.ظ

موضوع: گزارش منابع انسانی واحد فروش

به: مدیریت محترم فروش و بازاریابی

از: واحد تحقیق و توسعه فروش و بازاریابی

با سلام

احتراما با توجه به بررسی ها به عمل آمده از منابع انسانی واحد فروش گزارش و پیشنهادات زیر برای بهبود امر فروش و بازاریابی ارایه می شود.

1-    مجموعه نیروی انسانی واحد فروش 8 نفر می باشد که به طور کل 5 نفر از آنها ستادی و 3 نفر از آنها صفی می باشند و برای  بهبود امر فروش و بازاریابی یکی از مهمترین عوامل افزایش نیروهای صفی می باشد.

2-    با توجه به بررسی های به عمل آمده استخدام و به کار گیری منابع انسانی با توجه به مهارت ها و جایگاه ها وتخصص های زیر الزامی می باشد.

a.      کارشناس فروش خانم:

                                                              i.      مدرک تحصیلی لیسانس بازاریابی یا بازرگانی

                                                            ii.      انجام برخی از امور بازدیدها و گزارش های فروش و انجام امور بازاریابی میدانی و حضوری انجام امور بازاریابی تلفنی امور عملیاتی فروش

b.     اپراتور  فروش خانم:

                                                              i.      مدرک تحصیلی لیسانس به بالا

                                                            ii.      انجام امور دفتری اداری واحد فروش تهیه گزارش ها تحقیقات میدانی و بازاریابی تلفنی و حضوری

c.      کارشناس فروش مرد:

                                                              i.      مدرک تحصیلی لیسانس بازاریابی یا بازرگانی

                                                            ii.      انجام برخی از امور عملیاتی فروش، امور بازدیدها و گزارش های فروش و انجام امور بازاریابی میدانی و حضوری انجام امور بازاریابی تلفنی

d.     اپراتور  فروش مرد:

                                                              i.      مدرک تحصیلی لیسانس بازاریابی یا بازرگانی

                                                            ii.      انجام برخی از امور بازدیدها و گزارش های فروش و انجام امور بازاریابی میدانی و حضوری انجام امور بازاریابی تلفنی

e.      اپراتور بازاریابی:

f.       کارشناس بازاریابی:

                                                              i.      مدرک تحصیلی لیسانس بازاریابی یا بازرگانی

                                                            ii.      انجام برخی از امور بازدیدها و گزارش های فروش و انجام امور بازاریابی میدانی و حضوری انجام امور بازاریابی تلفنی

 

 

 

 

 

 

ویژگیهای مورد توجه در جذب منابع انسانی واحد فروش

  • ارتباطات و روابط عمومی خوب و قوی
  • جسارت و جرات فروش و ارایه و بازاریابی حضوری
  • برخورداری از سلامت کامل علاوه بر داشتن شرایط عمومی استخدام.
  • برخورداری از دانش تخصصی و اطلاعات لازم متناسب با فروش و بازاریابی ملک و ساختمان.
  • برخورداری از استعدادها و تواناییهای ذهنی، ادراکی و شناختی برای انجام وظایف  بازاریابی و فروش.
  • ویژگیهای شخصیتی و رفتاری ( علایق , ارزشها , نگرش ها و مهارت های اجتماعی ) مرتبط

بررسی تأمین منابع انسانی مورد نیاز به یکی از روشهای زیر:

  • بررسی بانک اطلاعات داوطلبین استخدام .
  • انتشار آگهی استخدام .
  • اطلاع رسانی از طریق سایت اینترنتی شرکت .
  • معرفی توسط مدیران واحدها.
  • استفاده از کارمندان سایر دستگاهها از طریق پذیرش مأمور خدمت.  
  • ارتباط با دانشگاهها برای شناسایی نیروهای مورد نیاز.
  • جابه جایی نیروی انسانی درون سازمانی بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده

 

  • amirhosein hana

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی