مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

 

 

بازاریابی و فروش پارتیزانی ( چریکی)


ادامه مطلب

دپارتمان تخصصی فروش املاک

Special Department of Estare Selling

(SDES)

سیستم فروش و مشاوره حرفه ای املاک در ایران

کلینیک تخصصی فروش املاک در ایران

SEC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قبل از اطمینان از موفقیت وارد هیچ مبارزه ای نشوید."دیوید اکر"

مقدمه :

دنیا در حال گذر از عصر صنعتی به "عصر اطلاعات"، "انقلاب دیجیتالی"، "دنیای شبکه" و "اقتصاد دانایی" است. این گذر که محصول جریان تحول تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات است، دنیا را متحول ساخته است. انقلاب رایانه ای و اینترنتی در سیستم های فروش و .... در چند سال اخیر تغییر وسیع و سریعی را در جنبه های مختلف زندگی جوامع اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پدید آورده است. این فناوری از یک سو به عنوان مهمترین ابزار، روش و سرمایه برای توانمندسازی جوامع در قرن جدید و ایجاد تغییرات اساسی در تجارت ، زندگی، آموزش، اشتغال، نحوة حکومت و ادارة جوامع، بنگاه ها و صنایع محسوب شده و همچنین فرصت استثنایی برای جبران عقب ماندگیهای کشورهای در حال توسعه برای ورود به دوران فراصنعتی و عصر اطلاعات است.

بر اساس مطالعات و تجربیات کسب شده ، در گام های اولیه برای شروع و یا راه اندازی یک سیستم فروش تخصصی املاک ، نیازمند کسب اطلاعات و آگاهی های مورد نیاز برای ارتقای  بهره وری وبرخورداری از دانش و تجربه ی لازم می باشد. ارائه ی خدمات مشاوره و فروش حرفه ای در زمینه های املاک ، از راهبردهای اصلی حمایت و آگاهی  بخشی درخصوص اجرای فرآیند تخصص گرایی در فروشندگی می باشد.                                                

یکی از روش های ارائه ی خدمات حرفه ای فروش در زمینه املاک برج ها و ساختمان ها ارائه ی  آن ها به صورت کلینیک های تخصصی و نرم افزاری می باشد. در این روش مشاوران و فرشندگان املاک در مکان و تخصص خود مستقر بوده و کاربران با مراجعه به محل تعیین شده ، از راهنمایی ها  وتوصیه های مشاوران  براساس شناخت اجمالی از نیازها و خواست های کاربران حاصل  و در مدت زمان محدود به آنان ارائه می شود ، بهره مند می گردند.در طرح پیشنهادی حاضر که برای اولین بار در ایران و خاورمیانه با یک تیم کاملا حرفه ای و متخصص و مجهز به بسته های تکنولوژیکی و نرم افزارهای حرفه ای سعی می شود تا تهیه یک سیستم حرفه ای و دپارتمان تخصصی مشاوره و فروش املاک تشریح شود.

 

بیان مساله:

مساله فروش املاک یک وظیفه سنگینی می باشد که لازمه آن به کارگیری تمامی سیستمهای تکنولوژیکی انسانی و غیر انسانی در فرایند فروش می باشد و این امر مستلزم یک هماهنگی و همکاری جامع و منسجم در مدیریت استراتژیک فروش، برنامه بازاریابی و برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه می باشد.

طراحی و تبیین فرایند رسیدن به مشتری ملک و خریدار و ارتباط بین خریدار و مشتری در سیستم جامع فروش املاک یکی از مهمترین مسائلی است که در دنیای امروز به شدت به آن اهمیت داده شده و نرم افزارها و سخت افزارهای بزرگی نیز برای سیستم فروش املاک تهیه و تدوین شده است.

 

هدف:

تدوین تبیین و اجرای یک دپارتمان و سیستم یکپارچه منظم و منسجم فروش حرفه ای املاک در  ایران

 

سئولات:

چگونه می توان یک کلینیک تخصصی فروش املاک در ایران با توجه به رفتار خریداران ایرانی تهیه تدوین کرد ؟

چگونه می توان بهترین و اثر بخش ترین برنامه و سیستم فروش املاک را برای پیشبرد اهداف سرمایه گذاران تهیه و ارایه کرد؟

بهترین و اثربخش ترین برنامه ها و استراتژی های فروش، تبلیغات و بازاریابی که می توان در یک سیستم حرفه ای به اجرا گذاشت چه می تواند باشد؟

برای تشکیل یک تیم حرفه ای علمی و عملیاتی فروش ملک در ایران با توجه به استانداردهای جهانی چه ملزومات و برنامه هایی مورد نیاز می باشد و این امر چگونه باید تحقق یابد؟

و ...

 

 

                                                       

معرفی الگوی اولیه(SDES)

 

هدف اصلی: هدف اصلی این طرح فراهم آوردن  و توسعه‌ی تخصصی دانش فروش املاک،ارتقای  مهارت های فروش املاک ، بهره وری متقاضیان و نیز  ایجاد فروشندگی تخصصی املاکی  (به مفهوم عام) می باشد. انتظار می رود با ایجاد کلینیک مشاوره و ارائه خدمات مشاوره‌ و فروش حرفه ای املاک اهداف فرعی زیر نیز به دست ‌آید:

1-  برآورده ساختن نیازهای مدیریتی، مهارتی و سایر اطلاعات مهم و تأثیر گذار بر روند شکل گیری و اجرای فروشندگی تخصصی املاک کوچک و بزرگ

2-   توسعه‌ی فرهنگ فروش حرفه ای املاک برای راه اندازی کلینیک فروشندگی تخصصی املاک و (SDES)

3-  ارائه و توسعه ی استراتژی های مناسب فروش ملک و یافتن راه حل‌های مناسب در سطح فروشندگی تخصصی املاکی مستقل

4-  کمک به ایجاد و توسعه ی ارزش (value) در فروشندگی تخصصی املاکی با تزریق مستمر دانش و چگونگی بهره گیری از تجارب فروشندگی،

5-   هدایت صاحبان املاک و فروشندگان تخصصی املاک برای دستیابی به برترین سطح رضایت .

 

نحوه ی ارائه ی خدمات (SDES)

در این طرح ارائه خدمات مشاوره ای به صورت کلینیکی در قالب مشاوره های تخصصی، بهره وری، بازاریابی و بازارشناسی، فرصت شناسی، مدیریت سرمایه گذاری و سایر نیازهای مشاوره ای با مراجعه ی مخاطبان و مشتریان (صاحبان دپارتمان تخصصی فروش) به محل کلینیک و دریافت مشاوره انجام می شود.

 

زمینه­های خدمات کلینیک فروش حرفه ای املاک(SDES)

  • amirhosein hana

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی