مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،،تکنیک ها استراتژی ها مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات مسکونی تجاری زمین

مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،
با مدیریت مهندس علی خویه - 09122991608-
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و ...در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا - بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات،

کلمات کلیدی

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی و فروش حرفه ای ملک

مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان

مشاوره راهکارهای افزایش فروش

مشاوره فروش املاک و مستغلات

مهندسی فروش ملک

بازاریابی املاک

بازاریابی و مهندسی فروش املاک و مستغلات دکتر علی خویه

واحد های مسکونی تجاری و اداری

مشاور و مجری پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک و

روش های فروش املاک و مستغلات

مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات دکتر علی خویه

بازاریابی و فروش واحد های مسکونی

آپارتمان

مشاور املاک حرفه ای

ساختمان و مسکن

مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات

بازار هدف مسکن

بازاریابی در صنعت ساختمان ایران

روش های موثر در فروش و بازاریابی ساختمان

مدیر عامل و مدیر اجرایی گروه مهندسی فروش

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

فروشنده ملک حرفه ای

com

استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختما

وظایف مهندس فروش ملک

استراتژی بازاریابی و فروش ملک

بازاریابی علمی املاک و مستغلات

تکنیک های فروش املاک

تکنیک­های فروش ملک و ساختمان

amirhosein hana | دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۴۶ ق.ظ

 

 

 

 

بـه نـام خـدا 

 

 

تکنیک­های فروش ملک و ساختمان

فروش وبازاریابی املاک و مستغلات

 

 

 

 

 

 

 

تألیف و ترجمه:

 مهندس علی خـویه

تهران

1387

 

 

 

 



Text Box: خویه، علی، 1359
تکنیک‌ها ی فروش ملک/ تألیف علی خویه- تهران:  1387
     صفحه: مصورجدول نمودار

فهرست نویسی بر اساس اطلاعات فیپا.

کتابخانه ملی ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                         نام کتاب        تکنیک­ها ی فروش ملک

                                            تألیف        علی خـویه

                                               ناشر  

                                      نوبت چاپ        1385

                                              تیراژ        3000

                                             قیمت        50000 ریال

                     لیتوگرافی/چاپ/صحافی


 

پیشگفتار مولف:

فهرست مطالب

 

 

عنوان                                                                                                                                      صفحه

 

پیشگفتار مولف.............................................................................

مقدمه...........................................................................................

بخش اول:

فصل اول:

مزیت رقابتی فروش املاک و مستغلات...........................

تاکتیک فروش املاک خوشه­ای........................................

کسب مزیت رقابتی در فروش املاک..............................

الف)کاهش هزینه­های عملیاتی فروش املاک (بهره‌وری در
فروش املاک)........................................................

ب) دستیابی به فروش املاک برتر(اثربخشی در فروش املاک)        

مزیت رقابتی پایدار در فروش املاک...............................

بخش دوم:

فصل دوم:

تاکتیک و تکنیک فروش املاک و مستغلات.....................

فصل سوم:

....................................................................................

فصل چهارم:

تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی..................................

تاکتیک یانکی در فروش املاک.......................................

فصل پنجم:

تفکر تاکتیکی و تکنیکی..................................................

فصل ششم:

انواع و ابعاد تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی..

هوش تاکتیکی...............................................................

فصل هفتم:

سیستم فروش املاک و مستغلات و برنامه فروش املاک و مستغلات       

اصل تضاد درفروش املاک.............................................

فصل هشتم:

اهمیت و ضروت تاکتیک و تکنیک فروش املاک و مستغلات     

بخش سوم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های اینترنتی و رایانه­ای.......................

فصل نهم:

مزیت های فروش املاک اینترنتی....................................

اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر................................

فصل دهم:

تاکتیک‌ها و تکنیک‌های فروش املاک و مستغلات در ارتباط با

 موتورهای جستجوگر.....................................................

1- تکنیک محتوای ارزشمند فروش املاک سایت..............

2- جستجوی آسان‌تر در سایت.......................................   

3- تکنیک کلمات کلیدی یا تکنیک شورت کات...............

4- یک میزبان وب با کیفیت را در اختیار بگیرید...............

تاکتیک اسپم کردن..........................................................

تکنیک صفحات درگاه....................................................

کرم های فروش املاک و مستغلات یا  طاعون فروش املاک و مستغلات  

تکنیک وبلاگ نویسی و تکنیک RSS در فروش املاک......

فصل یازدهم:

تاکتیک‌ها و تکنیک‌های برندینگ یا نام و نشان گذاری.......

فروش املاک از طریق بنر...............................................

تکنیک‌های فروش املاک و مستغلات از طریق تگ..........

فصل دوازدهم:

3- تاکتیک‌ها و تکنیک‌های فضا و قلمرو.........................

آمارهایى از وضعیت فن آورى اطلاعات در ایران.............

فصل سیزدهم:

تکنیک آیدا در فروش املاک اینترنتی...............................

پنج تکنیک مهم در فروش املاک اینترنتی........................

1- تکنیک خیابان بن­بست فروش املاک و مستغلات........

2- تکنیک داد و ستد فروش املاک و مستغلات...............

3- تکنیک اعتماد (فروش املاک اعتمادی).......................

4- تکنیک کشش و ارسال فروش املاک..........................

5- تکنیک بازار خالی در فروش املاک...........................

هکر های اینترنتی...........................................................

فصل چهاردهم:

تاکتیک هوش مشارکتی در فروش املاک (فروش املاک مشارکتی)    

حباب­های فروش املاک و مستغلات.....................................

بخش چهارم:

تاکتیک­های خلاقانه خلاقانه در فروش املاک...................

 

فصل پانزدهم:

تکنیکهای گروهی برای خلق ایده‌های خلاقانه فروش املاک و مستغلات   

1- توفان فکری.............................................................

2-تصمیم­گیری گروهی...................................................

تکنیک سناریونویسی......................................................

تکنیک اس آی ال .........................................................

فصل شانزدهم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های تریز در فروش املاک..................

4-1- اجزاء اصلی دانش تریز.........................................

مراحل اجرای تکنیک تریز در فروش املاک.....................

برخی از اصول نوآوری تریز در فروش املاک..................

برخی از  دیگر رویکردهای خلاقیت شناختی مبتنی بر تریز..........

دویل فروش املاک و مستغلات......................................

بخش پنجم :

تاکتیک­های الهام گرفته از ورزش....................................

فصل هفدهم:

تاکتیک و استراتژی فروش املاک جودویی......................

تاکتیک­های فوتبال در فروش املاک................................

توجه به تاکتیک­ها و تکنیک­ها شطرنج در فروش املاک.....

بخش ششم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های الهام گرفته شده از هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات        

فصل هجدهم:

تکنیک کلاسیک در فروش املاک....................................

مشخصات آثار فروش املاک و مستغلات کلاسیک...........

تکنیک رسانه­های همگانی...............................................

فصل نوزدهم:

تکنیک باروک در فروش املاک......................................

تکنیک­های الهام گرفته از اسطوره­ها  در فروش املاک.......

فصل بیستم:

تکنیک ناتورالیسم در فروش املاک.................................  

مشخصات آثار فروش املاک ناتورالیستی.........................

فصل بیست و یکم:

تکنیک رمانتیسم در فروش املاک و فروش املاک رمانتیک

تکنیک­ها مورد استفاده در فروش املاک رمانتیکی.............

فصل بیست و دوم:

تکنیک فوتوریسم در فروش املاک و فروش املاک فوتوریسمی  

فصل بیست و سوم:

تکنیک داداییسم درفروش املاک و فروش املاک داداییستی       

برخی از تکنیک‌های مورد استفاده در فروش املاک داداییستی     

فصل بیست و چهارم:

تکنیک پارناسیسم در فروش املاک و فروش املاک پارناسیستی   

فصل بیست و پنجم:

تکنیک امپرسیونیسم در فروش املاک و فروش املاک امپرسیونیستی        

تاکتیک­ها و تکنیک­های روانشناسی در فروش املاک.........

فصل بیست و ششم:

تکنیک اکسپرسیونیسم در فروش املاک و فروش املاک اکسپرسیونیستی.....

 

فصل بیست و هفتم:

تکنیک سورئالیسم در فروش املاک و فروش املاک سورئالیستی  

فنون سوررئالیسم...........................................................

فصل بیست و هشتم:

تکنیک سمبولیسم در فروش املاک و فروش املاک سمبولیستی   

فصل بیست و نهم:

تکنیک کوبیسم در فروش املاک و فروش املاک کوبیستی

فروش املاک چند بعدی................................................

فصل بیست ونهم:

اُپ آرت  و فروش املاک اُپ........................................

تکنیک اسپاسیالیسم در فروش املاک و فروش املاک فضایی      

تکنیک المنتاریسم در فروش املاک.................................

تکنیک بدوگری در فروش املاک، فروش املاک بدوی.....

تکنیک پاپ آرت در فروش املاک..................................

تکنیک چیدمان در فروش املاک.....................................

تکنیک مینی مالیسم در فروش املاک ..............................

تکنیک اینتراکتیو.............................................................

 رخداد یا اجرا در فروش املاک یا فروش املاک اجرایی..

فروش املاک مفهومی....................................................

بخش هفتم:

تاکتیک­ها و مدل­های مدیریتی و  بازرگانی در فروش املاک        

فصل سی­ام:

تاکتیک­های فروش املاک و مستغلات با توجه به  مراحل عمر محصول

تاکتیک­های فروش املاک و مستغلات مرحله ورود به بازار.....

الف- تاکتیک فروش املاک و مستغلات  پیشگامی.................

ب- تاکتیک فروش املاک و مستغلات پیروی........................

تاکتیک­های فروش املاک و مستغلات مرحله رشد..................

 تاکتیک­های فروش املاک و مستغلات حفظ سهم بازار...........

1. تاکتیک فروش املاک و مستغلات  دفاع از موقعیت............

2. تاکتیک فروش املاک و مستغلات  تهاجمی.......................

3. تاکتیک فروش املاک و مستغلات  تمرکز..........................

 

تاکتیک­های فروش املاک و مستغلات افزایش سهم بازار.........

1. تاکتیک فروش املاک و مستغلات  حمله مستقیم................

2. تاکتیک فروش املاک و مستغلات محاصره........................

3. تاکتیک فروش املاک و مستغلات  توسعه بازار..................

تاکتیک­های فروش املاک و مستغلات مرحله بلوغ..................

الف- حفظ مزیت فروش املاک و مستغلات رقابتی (فروش املاک برای بقا)  

1. تاکتیک فروش املاک و مستغلات  تمایز...........................

2. تاکتیک فروش املاک و مستغلات رهبری هزینه..................

3. تاکتیک فروش املاک و مستغلات  رضایت و وفاداری مشتری سابق

 (روابط انسانی)...................................................................

ب- افزایش حجم فروش املاک با توجه به میزان فروش.........

3. تاکتیک فروش املاک و مستغلات  نفود.............................

تاکتیک فروش املاک و مستغلات  رسوخ در بازارهای جهانی.

تاکتیک­های فروش املاک و مستغلات مرحله ثبات و افول.......

فصل سی و یکم:

دیگر تاکتیک­های فروش املاک و مستغلات مرتبط...........

تاکتیک فروش املاک بد نه بدتر......................................

تاکتیک فروش املاک و مستغلات انتقال..........................

تاکتیک فروش املاک و مستغلات گزینش انتخابی............

تکنیک قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی......................

تاکتیک نفرت از مخالف.................................................

کلیت­های پر زرق و برق................................................

تاکتیک ابهام گویی.........................................................

تاکتیک فروش املاک و مستغلات توجیه..........................

تاکتیک استناد به قدرت..................................................

تاکتیک انحراف توجه.....................................................

فصل سی و دوم: 

خطاها و دام های فروش املاک و مستغلات....................

دامهای‌ پنهان‌ در تصمیم‌گیری فروش املاک و مستغلات....

دام‌ فروش املاک و مستغلات لنگرشدن‌...........................

دام‌ فروش املاک و مستغلات وضعیت‌ موجود.................

دام‌ فروش املاک و مستغلات هزینه‌های‌ غیرقابل‌ جبران‌ ...

دام‌ فروش املاک و مستغلات شواهد تأییدکننده‌................

دامهای‌ برآورد و پیش‌بینی..............................................

دام‌ اطمینان‌ بیش‌ از حد...................................................

دام‌ احتیاط‌ بیش‌از حد.....................................................

دام‌ واپس‌ روی..............................................................

از پیش‌ آگاه‌بودن، از پیش‌ آماده‌ بودن‌ است.......................

فصل سی و چهارم:

تاکتیک­های ضد خطا در فروش املاک.............................

پوکایوکه در فروش املاک..............................................

تکنیک­های کنترل و تولید بدون نقص در فروش املاک.....

بخش هشتم:

تاکتیک­های مدیریتی و مهندسی.......................................

فصل سی و پنجم:

تفکر ناب در فروش املاک (فروش املاک ناب)..............

اصل اول - تعیین ارزش فروش املاک............................

اصل دوم - شناسایی جریان ارزش فروش املاک و مستغلات     

اصل سوم - ایجاد حرکت بدون وقفه..............................

اصل چهارم - ایجاد سیستم کششی.................................  

اصل پنجم - تعقیب کمال...............................................  

فصل سی و ششم:

تکنیک و مدل شش سیگما در فروش املاک.....................

هزینه‌های پایین فروش املاک.........................................

ویژگی‌های شش سیگما درفروش املاک..........................

فصل سی و هفتم:

استراتژی مهندسی مجدد در فروش املاک........................

تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد در چیست؟..........

فصل سی و هشتم:

تکنیک مهندسی معکوس در فروش املاک.......................

فصل سی و نهم:

تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک.................

فصل چهلم:

تاکتیک مهندسی ارزش در فروش املاک..........................

فصل چهل و یکم:

سیستم هوش مصنوعی در فروش املاک..........................

سیستم‌های‌ خبره‌ فروش املاک و مستغلات......................

ربات‌ها.........................................................................

پردازش‌ زبان‌های‌ طبیعی‌ در فروش املاک........................

بخش نهم:  

تاکتیک­های آینده پژوهی در فروش املاک.......................

دسته­بندی روش ها و تکنیک­های آینده پژوهی.................

دسته اول: پیش­بینی الگوهای نوظهور................................

دسته دوم: برون یابی......................................................

دسته سوم: تحلیل های چرخه ای درروند پیش بینی فروش املاک 

دسته چهارم: تحلیل هدف فروش املاک و مستغلات........

دسته پنجم: همگرایی شهودی..........................................

بخش دهم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های پست­مدرن..................................

پاره آجر فروش املاک و مستغلات.................................

ساختارشکنی و فروش املاک ساختارشکن.......................

پست مدرنیسم و فروش املاک پست مدرنی....................

تکنیک‌های فروش املاک پست مدرنیسم.........................

بخش یازدهم:

استفاده از تکنیک­های قرآنی در فروش املاک...................

بخش دوازدهم:

راهی به سوی آینده........................................................

 


 

مقدمه:

 

بخش اول

 

فصل اول

مزیت رقابتی عامل بسیار مهم و اساسی که در هر صنعتی باعث پیروزی و پیشبرد سریع اهداف می­شود. مزیت رقابتی در فروش املاک چیست و چگونه بدست می­آید، بحثی است که در ادامه به طور خلاصه در زمینه فروش املاک بررسی می­شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی