تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا
با مدیریت مهندس علی خویه www.khooyeh.com 09122991608
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران
مدرس دانشگاه
با بیش از 10 سال تجربه اجرایی
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی
مجری فروش چندین پروژه مختلف
09122991608
http://realestateselling.persianblog.ir/
http://realestatemarketing.blogfa.com/
واحد بازاریابی و فروش املاک شرکت خدمات و پشتیبانی www.khooyeh.com با تکیه بر تجربه و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب فروش املاک و پروژه ها خدمات زیر ا ارائه می نماید :
- انجام تحقیقات بازار ملک
مزیت رقابتی فروش املاکی
- اصل تضاد در املاک، مستغلات و ساختمان ها
- 6 نکته مهم در بازاریابی ساختمان ها مستغلات و املاک
- تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش ساختمان و ملک
- پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی املاک و ساختمان
- خرید و فروش املاک مشارکتی
- تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش املاک و ساختمانها
- فروش املاک چند بعدی
- فروش املاک مفهومی
- بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت ملک و ساختمان
- تکنیک های بازاریابی تلفنی املاک و ساختمان
- خطاها و دامهای خرید و فروش ساختمان و ملک
- تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک، مدل الگوبرداری در فروش املاک
- مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش املاک و ساختمان
- ارزش در بازاریابی و فروش املاک
- مفهوم مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک
- واژه های کلیدی در مهندسی ارزش بازاریابی و فروش ملک
- مراحل اجرای مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک..
- مطالعات میدانی و اخذ مدارک املاک پیشنهادی
- تعیین نقاط قوت و ضعف ، فرصت و تهدید ( swot ) پروژه ها
- اجرای مشتری سنجی املاک پیشنهادی
- تعیین بازار هدف ( target market ) هر پروژه با بررسی منطقه ای و شناسایی مشتریان احتمالی ( prospect client )
- تقسیم بازار املاک
- قیمت گذاری واحدهای پروژه ها از طریق اعمال ضرایب مرغوبیت بسته به نوع کاربری املاک ( تجاری ، اداری ، مسکونی و زمین )
- تهیه چک لیست فروش و بازاریابی
- تهیه لیست قیمت ( price list ) پیشنهادی و جدول نحوه پرداخت هر پروژه
- اجرای روانشناسی ملک با استفاده از نرم افزارهای تخصصی
- روانشناسی مشتریان املاک
- تهیه و تکمیل بانک اطلاعات جهت بازاریابی و فروش پروژه ها
- ارائه راهکارهای فروش ( action plan ) به صورت جداگانه برای هر پروژه
- تعیین جایگاه پروژه در حال فروش به لحاظ فنی و مهندسی هر شهر
- تهیه بانک اطلاعاتی
- اجرای تکنیک های مدرن بازاریابی و فروش املاک
- ارائه گزارشات جامع از پروژه های بازدید شده و ارائه پیشنهادات و نظرات جهت تسریع و تسهیل امور فروش
- اخذ قیمت های منطقه ای پروژه های مشابه و تنظیم جدول مقایسه ای و ارائه تحلیل های اقتصادی در جهت ارتقاء کیفی و کمی عملیات فروش
- اجرای تکنیک های بازاریابی مدرن فروش املاک و مستغلات
- تهیه نقاط بالقوه و بالفعل املاک پیشنهادی جهت سرمایه گذاری
- انجام مراحل مختلف انتقال سند شامل اخذ کد رهگیری و تهیه مدارک مورد نیاز از ادارات ذیربط و طرفین قراردادها
- تهیه انواع قراردادهای پیش فروش ، فروش ، مشارکت ، اجاره به شرط تملیک
- تهیه فرم مشخصات فنی ، تخصصی و عمومی هر پروژه و فرم های اعلام آمادگی خرید
- جستجو و انتخاب بازارهای هدف
- اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
- تقسیمبندی بازار در ساختمان و ملک
- تقسیم بازار براساس متغیرهای جغرافیایی
- تقسیم بازار براساس متغیرهای جمعیتشناختی
- هدف گیری در بازار املاک و ساختمان
- جایگاه یابی در بازار املاک و ساختمان
- تعیین استراتژیهای بازاریابی
- برنامه های پیشنهادی تیم بازاریابی و فروش
- سازماندهی، اجرا و کنترل فعالیتهای بازاریابی
- تحقیقات ساختمان و ملک و تحقیقات بازاریابی ملک
- فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار ملک و ساختمان...
· یکی از بزرگترین دلایل موفقیت سازمانها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در صنعت ساخت و ساز، ایجاد گردش مالی و تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت ادامه فعالیتهای ساختمانی (تکمیل پروژه های قبلی یا اجرای پروژه های جدید) می باشد که در بازار کنونی و با توجه به رکود بازار، این عامل تبدیل به بزرگترین دغدغه این بخش از سرمایه گذاران در اقتصاد کشور گشته است.
· در شرایط کنونی بعضاًََ علی رغم تعاریف صحیح انتخاب زمین و رعایت سایر آلترناتیوهای مؤثر و اثربخش در اجرای پروژه های ساختمانی، شرکتها با مشکل فروش و به تبع آن دشواری تامین منابع مالی و ایجاد گردش پول می شوند؛ چرا که سطح توقعات، انتظارات و خواسته های ذینفعان (اعم از سرمایه گذاران خرد و کلان و مصرف کنندگان) به سرعت درحال تغییر می باشد. لذا بکارگیری تجربه در مباحث مشاوره و اعتمادسازی با مشتریان و نزدیک شدن به سطح انتظارات و توقعات آنها و نیز استفاده بهینه از فرصت ها دارای اهمیت فراوانی می باشد .بدین منظور نگرش حرفه ای و تخصصی به حوزه بازاریابی و مهندسی فروش در بخش ساختمان و مسکن و جذب و ترغیب و تشویق مشتریان، امروزه مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است.
· مدیریت بازاریابی و فروش www.khooyeh.com با بهره گیری از توانمندی کارشناسان خبره، تجربه طولانی در بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی، تجاری و ... ، دسترسی به بانک اطلاعاتی بازارها و مشتریان هدف و ترکیبی از دانش، تجربه، هنر و مهارت، آمادگی دارد تا بصورت علمی و عملی درحوزه های اجرایی و مشاوره ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروژه های ساختمانی تکمیل شده و یا در دست تکمیل و یا کلیه متقاضیان خرید واحدهای ساختمانی با هدف بهره برداری از واحدها و یا اهداف سرمایه گذاری ارائه خدمات نماید.
- ۹۲/۰۲/۰۶