بازاریابی املاک و مستغلات
به نام خدا
جناب آقای
عضو محترم هیات مدیره
پیشنهاد بازاریابی و تبلیغات محلی(local ad and mkg)
1- با توجه به اینکه در علم بازاریابی و فروش ثابت شده است که 94 درصد از مشتریان برای خرید محصول و کالای خود از آن بازدید کرده و یا آن را آزمایش می کنند برای پیشبرد فروش این مجتمع نیز پیشنهاد می شود تبلیغات واطلاع رسانی کاملی در اتوبان همت و راههای ورودی برج صورت گیرد.
2- با توجه به شکایات مخاطبان و بازدید کنندگان از سختی پیدا کردن پروژه نیاز به تابلوهای راهنمای نیز می باشد.
3- با توجه به پیشنهاد ذکر شده در جدول زیر برخی از شیوه های اطلاع رسانی و بازاریابی منطقه ای ارایه می شود امید است برای پیشبرد این هدف از طرف مدیران محترم دستورات مقتضی برای اجرای این امور ارایه شود.
تعریف نوع کارکرد رسانه اطلاع رسان |
محل |
هدف |
قیمت تقریبی |
تابلوی فلزی 3*6 متری |
روبری پل عابر پیاده مجتمع در اتوبان همت |
اطلاع رسانی محلی برج |
12000000 |
3 عدد تابلوی فلزی 1*2 |
راهنما در مسیر پروژه از سر همت تا پای پروژه |
راهنمایی مخاطبان به طرف برج |
8000000 |
بنر 4*6 متر |
بر روی یکی از برج های درحال ساخت به صورت آویز |
برای اطلاع رسانی محل فروش و اعتماد پذیری بیشتر مخاطبان که پس از بازدید اقدام به خرید می کنند |
1000000 |
تبلیغ بر روی یک یا دو عدد از بیلبوردهای مسیر همت |
1- در نزدیکی جنت آباد 2- در نزدیکی برج |
|
اجاره هر متر 25 تا 36 هزار تومان |
علی خویه
- ۹۰/۰۶/۰۸